جزییات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه ها از بیمه ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه ها به ویژه داروخانه های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین 1403 نیز ظرف 10 روز آینده پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه های خصوصی 600 تا 650 میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه ها تامین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت"، کلیک کنید.