کاهش بارش ها در استان کرمان از فردا/ ثبت 53 میلیمتر بارندگی در جیرفت

اکسیبو/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: به تدریج فردا از شدت و گستره بارش ها کاسته شده و فقط در برخی از مناطق شمال، مرکز و جنوب استان رگبار باران مورد انتظار است.

فهیمه راستی امروز، 29 فروردین ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری های جوی در استان مهیاست.

وی افزود: به تدریج فردا از شدت و گستره بارش ها کاسته شده و فقط در برخی از مناطق شمال، مرکز و جنوب استان رگبار باران مورد انتظار است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه روز جمعه جوی نسبتا پایدار در استان خواهیم داشت، گفت: از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوب غربی دور از انتظار نیست.

وی افزود: به لحاظ دمایی نیز روز جمعه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود لذا احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق شمال و غرب استان محتمل وجود دارد.

راستی درباره میزان بارندگی 24 ساعت گذشته تا ساعت 18:30 امروز بیان کرد: در انار 21.6، شهداد 12.2، سیرجان : 30.7، لاله زار 16، بافت 12.7، بم 16.6، کهنوج 23.5، جیرفت 53.4 و راور 11.6 میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی افزود: در میانده جیرفت 42.3 میلیمتر، ارزوییه هفت، راین 10.3، کوهبنان 10.4، احمدآباد رفسنجان 16 و کبوترخان 14 میلیمتر بارندگی داشته ایم.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش بارش ها در استان کرمان از فردا/ ثبت 53 میلیمتر بارندگی در جیرفت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش بارش ها در استان کرمان از فردا/ ثبت 53 میلیمتر بارندگی در جیرفت"، کلیک کنید.