مجوز فعالیت 144 شناور گردشگری دریایی در استان بوشهر صادر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، محمد شکیبی نسب بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پایانه مسافربری شهید حقگو در بوشهر با حضور مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: برای تعطیلات نوروزی همچنین مجوز فعالیت 30 جت اسکی در بنادر بوشهر، گناوه و کنگان صادر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بیان کرد: در طرح تسهیل گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز با هدف افزایش ایمنی تردد 700 جلیقه نجات شامل 600 جلیقه بزرگسالان و 100 جلیقه کودکان و 65 حلقه نجات در بنادر استان بوشهر توزیع شده است.

شناورهای امدادرسان در آماده باش

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: برای این ایام هفت شناور ناجی، 11 فروند شناور همیار ناجی و 13 شناور آتشخوار در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت حادثه در اسرع وقت خدمات موردنیاز را ارایه کنند.

شکیبی نسب ادامه داد: در قالب طرح گردشگری دریایی نوروزی استان بوشهر همچنین نسبت به نصب 25 واچ بویه در سواحل بنادر گردشگر پذیر استان اقدام شده است.

استفاده 25 هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی

وی گفت: بر اساس آمارهای دریافتی از بنادر تاکنون بیش از 25 هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر استفاده کردند.

شکیبی نسب افزود: با توجه به پیش بینی تمامی تدابیر لازم انتظار می رود هم وطنان و بویژه هم استانی در قالب طرح گردشگری دریایی روزهای خوش و خاطره انگیزی در سواحل استان بوشهر سپری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجوز فعالیت 144 شناور گردشگری دریایی در استان بوشهر صادر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجوز فعالیت 144 شناور گردشگری دریایی در استان بوشهر صادر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.