سه حادثه ترافیکی در محورهای بردسکن منجر به مصدومیت 19 نفر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

حسین امامیان در گفت وگو با خبرنگار اکسیبو اظهار کرد: اولین حادثه به دنبال واژگونی سواری پراید در کیلومتر 50 محور بردسکن به سبزوار (فرعی روستای البلاغ به سمت روستای روشن آباد) شش نفر مصدوم شدند که دوآمبولانس از پایگاه اورژانس 115 جاده ای بیجورد و پایگاه جاده ای البلاغ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن گفت: 3 مصدوم توسط آمبولانس اورژانس 115 بیجورد به بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن منتقل شد و 3 مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس 115 البلاغ به بیمارستان سبزوار منتقل شد.

وی در ارتباط با حادثه دوم بیان کرد: ظهر شنبه در یازدهمین روز از سال جدید طی تماس با اورژانس 115 مبنی بروقوع یک مورد واژگونی پراید در کیلومتر 140 محور بردسکن به بیارجمند یک دستگاه آمبولانس از اورژانس 115 جاده ای درونه به محل حادثه اعزام شد.

امامیان افزود: 5 مصدوم این حادثه توسط آمبولانس اورژانس 115 جاده ای درونه جهت اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن در ارتباط با حادثه سوم بیان کرد: در یازدهمین روز از سال جدیددر کیلومتر 30 محور بردسکن به سبزوار تصادف دو خودروی سواری پژ و405 و سمند 8 مصدوم داشت که 4 مصدوم عدم رضایت به انتقال و 2 مصدوم توسط آمبولانس اورژانس 115 کد یک شهری و 2 مصدوم توسط آمبولانس اورژانس 115 بیجورد منتقل به بیمارستان ولی عصر (عج) شد.

وی از تلاش پرسنل اورژانس 115 وکادر درمان بیمارستان ولی عصر (عج) قدردانی کرد.

امامیان به رانندگان توصیه کرد نکات ایمنی را در حین رانندگی رعایت تا شاهد این چنین حوادثی نباشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سه حادثه ترافیکی در محورهای بردسکن منجر به مصدومیت 19 نفر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سه حادثه ترافیکی در محورهای بردسکن منجر به مصدومیت 19 نفر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.