دومین رشد بورس در سال جدید

آفتاب نیوز :

بازار بورس سال 1403 را سبز آغاز کرد. روز گذشته شاخص کل بیش از 41 هزار واحد رشد کرد و امروز نیز با افزایش 17 هزار و 255 واحد به رقم دو میلیون و 253 هزار واحد رسید.

در ساعات آغازین معاملات روز دوشنبه اکثر نمادها با تقاضا و رشد مواجه شدند اما به تدریج فشار فروش بر تقاضا غلبه کرد. با این حال شاخص کل با کاهش مواجه نشد.

امروز شاخص هم وزن هم 8960 واحد افزایش پیدا کرد و در عدد 767 هزار و 68 واحد ایستاد.

روز دوشنبه بیش از 475 هزار معامله به ارزش 6043 میلیارد تومان در بورس انجام شد.

کچاد، نوری، بوعلی و تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. خودرو، خساپا، فولاد و شستا نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که بجز فولاد سایر نمادها سبز به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران نیز امروز 201 واحد رشد کرد و در عدد 26 هزار و 32 واحد ایستاد.

تعداد معاملات فرابورس نیز بیش از 254 هزار فقره بود که ارزش آن به 4018 میلیارد تومان رسید.

شگویا، آریان، فغدیر و تجلی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند. فن افزار، کرومیت، آردینه و خاور نیز از نمادهای پرتراکنش بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین رشد بورس در سال جدید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین رشد بورس در سال جدید"، کلیک کنید.