تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان

تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان

نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر 29 دنیا از چین تایپه به جمع 32 بازیکن برتر مسابقات راه یافت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، در ادامه رقابت های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله 1/32 پایانی در مصاف با کایو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ 29 دنیا را در اختیار دارد با حساب 3بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله 1/16 پایانی شد.عالمیان گیم اول را با نتیجه 11 بر 9 به حریف چین تایپه ای واگذار کرد، اما در گیم دوم 11 بر 7 موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم 11بر 8 به سود کایو چنگ جو به اتمام رسید.در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه 11 بر 2 به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه 11 بر 4 در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب 3بر 2 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله 1/16 پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در مرحله بعد به مصاف لیانگ جینگ کن با رتبه بندی 4 جهان از چین خواهد رفت. هدایت عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان"، کلیک کنید.