برگزاری مراسم کلنگ زنی 450 واحد مسکونی دانشگاهیان دانشگاه آزاد با حضور رییس جمهور

برگزاری مراسم کلنگ زنی 450 واحد مسکونی دانشگاهیان دانشگاه آزاد با حضور رییس جمهور

عملیات کلنگ زنی 450 واحد مسکونی کارکنان و اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، مراسم عملیات کلنگ زنی 460 واحد مسکونی کارکنان و اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس و غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، مهندس خدایار باقری هارونی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، ابراهیم رحیمی رییس این دانشگاه و سایر مسیولان استانی در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم کلنگ زنی 450 واحد مسکونی دانشگاهیان دانشگاه آزاد با حضور رییس جمهور

این پروژه در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد احداث خواهد شد.

این پروژه با حمایت های ویژه سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری های ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری استاندار و مهندس خدایار باقری هارونی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری به مرحله اجرایی رسیده است.

به گزارش اکسیبو، طبق پیش بینی انجام شده، پروژه احداث این واحد های مسکونی، قرار است تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم کلنگ زنی 450 واحد مسکونی دانشگاهیان دانشگاه آزاد با حضور رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم کلنگ زنی 450 واحد مسکونی دانشگاهیان دانشگاه آزاد با حضور رییس جمهور"، کلیک کنید.