برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با 10 زخمی

آفتاب نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت 00:14 بامداد امروز ( 5 اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در 10 کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه 10 مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش اکسیبو، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد 29 فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن 13 سرنشین آن شد رخ داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با 10 زخمی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با 10 زخمی"، کلیک کنید.