اسماعیل هنیه وارد مصر شد

اسماعیل هنیه وارد مصر شد

رییس دفتر سیاسی حماس در ر اس هییتی بلندپایه به منظور رایزنی با مقامات مصری درباره آتش بس در غزه وارد مصر شد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو؛ هییتی بلندپایه به ریاست «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس برای گفت وگو با مقامات مصر درباره آتش بس در نوار غزه، صبح امروز (سه شنبه)، وارد قاهره شد.

پایگاه خبری «عرب 48» به نقل از یک منبع در جنبش حماس گزارش داد گفت وگوی مقامات حماس و مصر پیرامون پیشنهاد های آتش بس و کاهش درد و رنج مردم فلسطین خواهد بود.

جنبش حماس نیز با صدور بیانیه ای این گزارش را تایید کرد و گفت که در این دیدار به مسایل سیاسی و میدانی پرداخته خواهد شد.

در بیانیه حماس اشاره شده است گفت وگو هایی که در شرایط جنگی جریان دارد، «تلاش های انجام شده برای آتش بس و کمک رسانی به شهروندان و تحقق اهداف مردم فلسطین» را در بر می گیرد.

پایتخت مصر طی چند ماه گذشته شاهد گفت وگو هایی چهارجانبه و غیرمستقیم میان آمریکا، مصر، قطر و اسراییل بوده که در آنها، آتش بس در نوار غزه و تبادل اسرا مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

هیچ یک از این گفت وگو ها تاکنون به آتش بس منتهی نشده است؛ شرطی که رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرده است به کمتر از آن و خروج کامل نیرو های اسراییل راضی نخواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسماعیل هنیه وارد مصر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسماعیل هنیه وارد مصر شد"، کلیک کنید.