بررسی مودم رومیزی CAT6 LTE هوآوی مدل B525

توضیحات

مودم رومیزی هواوی CAT6 LTE مدل B525

مودم رومیزی Huawei CAT6 LTE مدل B525 محصولی از برند هواوی می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

Huawei LTE CPE B525 یک مودم 4G است که از نصب سیم کارت پشتیبانی می کند و از شبکه LTE Cat6 استفاده می کند. برای مصارف خانگی، شرکتی و اداری در نظر گرفته شده است. با این دستگاه می توانید بسته دیتا سیم کارت خود را فعال کرده و از اینترنت همراه استفاده کنید. حداکثر سرعت دانلود و آپلود ارائه شده توسط این دستگاه در شبکه 4G به ترتیب 300 مگابیت بر ثانیه و 50 مگابیت بر ثانیه است. LTE CPE Cat6 B525 می تواند هم به صورت سیمی و هم بی سیم کار کند. می توانید از قابلیت های بی سیم این دستگاه با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز یا در صورت لزوم از یکی از چهار پورت LAN آن استفاده کنید. در بین این چهار پورت، یک پورت LAN به عنوان LAN/WAN عمل می کند و استفاده از مودم های کابلی و اتصالات نقطه به نقطه را تسهیل می کند. هواوی برای محصول فعلی آنتن جداگانه ای در نظر نگرفته و آنتن دهی دستگاه داخلی است. اما پنل پشتی مودم دارای دو کانکتور SMA است که در صورت امکان با آنتن های جداگانه موجود در بازار قابل استفاده است.

علاوه بر تمام این ویژگی های برتر، LTE CPE Cat6 B525 دارای پورت USB 2.0 نیز می باشد. این پورت USB به شما امکان می دهد فلش مموری، هارد اکسترنال یا چاپگر را به شبکه متصل کنید. با اتصال این دستگاه ها می توانید آنها را در شبکه به اشتراک بگذارید. علاوه بر این دستگاه دارای پورت RJ-11 برای اتصال تلفنی می باشد. این پورت به شما این امکان را می دهد که گوشی های منزل خود را به مودم LTE CPE Cat6 B525 متصل کرده و با استفاده از سیم کارت مودم تماس تلفنی برقرار کنید. این دستگاه یک روتر همه کاره است که به شما امکان می دهد به روش های مختلف به اینترنت متصل شوید، تماس صوتی برقرار کنید و یک روتر بی سیم با کیفیت بالا تهیه کنید. این محصول با محوریت همیشه متصل به اینترنت ساخته شده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از مقاله هوآوی)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم رومیزی CAT6 LTE هوآوی مدل B525" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم رومیزی CAT6 LTE هوآوی مدل B525"، کلیک کنید.