در معرفی شخصیت‌های بزرگ منطقه خود باید سفیر فرهنگی باشیم 

در معرفی شخصیت‌های بزرگ منطقه خود باید سفیر فرهنگی باشیم 

اکسیبو/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی سرزمین شخصیت‌های گمنام است و ما باید هریک به تاسی از این کار بزرگ فرهنگی که در خلال جشنواره ملی شعر ابن حسام دیدیم، سفیر این معرفی‌ها باشیم.

مهدی جعفری، در جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام که در خوسف برگزار شد، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: تمام بخش‌ها در شهرستان خوسف با علم و اخلاق و فرهنگ و هنر سر و کار دارد. 

وی با بیان اینکه این منطقه سرزمین نخبگان علمی و فرهنگی و هنری است، تصریح کرد: سوال اینجا پیش می‌آید که شخصیت‌هایی همچون ابن حسام چه کرده‌اند تا تبدیل به یک شخصیت ماندگار شده‌اند و آیا ما می‌توانیم در این جایگاه قرار گیریم؟ 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: پاسخ اینجاست که افکار در زندگی اهداف ما را مشخص می‌کند و باعث اعمال ما شده است. اعمال ما عادات ما را شکل می‌دهد و مجموعه اینها شخصیت و سپس سرنوشت ما را رقم می‌زند. 

جعفری با بیان اینکه افکار باید از کودکی هدایت شوند، افزود: با تمرین و تکرار باید عادات خوب را تقویت کرد. 

وی با بیان اینکه این اقدام بسیار خوب متولیان فرهنگی استان در معرفی مفاخر و بزرگان بسیار حائز اهمیت است که اثرات آن را در اینده خواهیم دید، بیان کرد: خراسان جنوبی سرزمین شخصیت‌های گمنام است و شخصیت‌های بسیار بزرگ، بی نظیر و خود ساخته کمتر شناخته شده هستند و ما باید هریک به تاسی از این کار بزرگ فرهنگی که در خلال جشنواره ملی شعر ابن حسام دیدیم، سفیر این معرفی‌ها باشیم.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در معرفی شخصیت‌های بزرگ منطقه خود باید سفیر فرهنگی باشیم " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در معرفی شخصیت‌های بزرگ منطقه خود باید سفیر فرهنگی باشیم "، کلیک کنید.