بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W02

توضیحات

مودم 4G قابل حمل Ukiyo Huawei Speed ​​Wifi Next W02

مودم قابل حمل 4G UQ Speed ​​Wifi Next W02 یک مودم همراه 4G است که توسط شرکت هواوی به سفارش شرکت ژاپنی UQ Mobile ساخته شده است. مودم W02 مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی 2.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. 10 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به W02 متصل شوند و همچنین می توانید رایانه خود را از طریق کابل microUSB که همراه محصول ارائه می شود به اینترنت متصل کنید. این مودم دارای اپلیکیشن اختصاصی گوشی هوشمند نیز می باشد و از طریق اپلیکیشن HUAWEI HiLink می توانید مودم را از طریق تلفن همراه خود پیکربندی کنید.
در صورت اتصال به وای فای، حداکثر سرعت دانلود 220 مگابیت بر ثانیه است. یک کابل microUSB که از USB2.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند برای شارژ مورد نیاز است.
سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت واقعی استفاده نیست. حتی بسته به محیط کاربری، شرایط و غیره مشتری، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر منطقه) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات در هنگام استفاده روی گزینه High Speed​Plus Area تنظیم شده است. ابعاد خارجی مودم تقریباً W121xH59xD11.1 میلی متر است.
هنگام استفاده از LTE، مودم دارای زمان اتصال مداوم (استاتیک) تا 7 ساعت، زمان آماده به کار تا 760 ساعت و حالت دسترسی سریع (حالت ذخیره انرژی) تا 35 ساعت است.

در مودم 4G قابل حمل Ukiyo Speed ​​Wifi Next W02 امکان اتصال وایمکس 2+ پرسرعت با حداکثر سرعت دانلود 220 مگابیت بر ثانیه وجود دارد.

استفاده از تکنولوژی +وایمکس 2 و 4G LTE

می‌توانید آزادانه مودم را بین دو حالت WiMAX 2+ یا 4G LTE تنظیم کنید تا متناسب با سبک زندگی خود باشد.

عملکرد آسان و عملکردهای مفید

مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی در حدود 2.4 اینچ. عملیات آسان و بصری امکان پذیر است. علاوه بر این، ویژگی های آسان برای استفاده مانند راه اندازی سریع و تنظیمات آسان نیز در دسترس هستند.

ویژگی های پیشرفته صرفه جویی در انرژی

ویژگی جدیدی به مودم Ukiyo Speed ​​Wifi Next W02 4G اضافه شده است که منابع مودم را بسته به شارژ باتری باقیمانده کنترل می کند.

سازگار با سیستم عامل های زیر:

  • Windows® 10, 8.1
  • Mac OS X نسخه 10.15، نسخه 10.14، نسخه 10.13، نسخه 10.12، نسخه 10.11، نسخه 10.10، نسخه 10.9، نسخه 10.8، نسخه 10.7، نسخه 10.6، نسخه 10.5
    *هنگام استفاده از اتصال USB با Mac OS X v10.15، یک درایور ارتباط USB باید نصب شود.
    درایور USB را از اینجا دانلود کنید!
    *همه سیستم عامل های پشتیبانی شده نسخه ژاپنی و انگلیسی هستند.

آموزش ایجاد APN

با توجه به توضیحات کاتالوگ مودم، آدرس صفحه ورود به صفحه کنترل وب کنترل مودم 192.168.100.1 است. همچنین لازم به ذکر است که باید با نام کاربری وارد شوید مدیر و رمز عبور 5 رقم آخر IMEI از مودم استفاده کن

نکته: هنگام ورود به کنترل پنل مودم، صفحه باید در حالت Display Off باشد (دکمه پاور مودم را یک بار بدون نگه داشتن آن فشار دهید تا صفحه مودم خاموش شود)!

کاربرد

می توانید یک برنامه ویژه را دانلود کنید HUAWEI HiLink مودم را از راه دور از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

  • برای دانلود برنامه برای iOS اینجا را کلیک کنید
  • برای دانلود اپلیکیشن اندروید اینجا را کلیک کنید

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده UQ WiMAX)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W02" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W02"، کلیک کنید.