بررسی مودم 4G قابل حمل زد تی ای مدل ZTE MF935

توضیحات

مودم 4G قابل حمل ZTE MF935

مودم 4G قابل حمل ZTE MF935 از استانداردهای Wi-Fi 802.11b/g/n پشتیبانی می کند و قادر به ارائه پهنای باند 2.4 گیگاهرتز است. مودم mf935 در حالت 4G LTE قادر است حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابیت در ثانیه را ارائه دهد. این مودم 4G LTE از شبکه 3G HSUPA نیز پشتیبانی می کند و در این حالت حداکثر سرعت دانلود 21 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه دارد.

مودم سیم کارت mf935 با تمامی اپراتورهای کشور سازگاری دارد، بنابراین می توانید در هر منطقه ای که اپراتور شما پوشش آنتن دهی و سرعت خوبی دارد از آن استفاده کنید. انواع دستگاه هایی که دارای وای فای هستند را می توانید به مودم mf935 و سیم کارت اینترنت موجود در آن متصل کنید. mf935 می تواند تا 8 دستگاه را به طور همزمان متصل کند و بدون کاهش سرعت و کیفیت اینترنت، اینترنت سیم کارت داخلی خود را با آنها به اشتراک بگذارد. این محصول دارای آنتن داخلی با پوشش بسیار خوب است و به طور کلی نیازی به استفاده و اتصال به آنتن خارجی نخواهید داشت. مودم ZTE mf935 قابلیت ارسال و دریافت پیامک را نیز دارد که به راحتی با هر مرورگری قابل مدیریت است.

مودم 4G ZTE mf935 از باتری 2000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که می توان آن را از مودم جدا کرد، بنابراین اگر روزی باتری مودم دچار مشکل شد، می توانید به راحتی آن را تعویض کنید. باتری این مودم سیم کارتی می تواند تا 7 ساعت در حالت 4G به طور مداوم مودم را روشن نگه دارد، تا زمانی که به برق دسترسی نداشته باشید می توانید برای مدت طولانی از مودم استفاده کنید.

همچنین این باتری می تواند مودم را تا 400 ساعت در حالت استندبای روشن نگه دارد. می توانید باتری مودم را از طریق پورت microUSB تعبیه شده در مودم شارژ کنید. برای این کار می توانید از هر منبع ورودی USB مانند شارژر تلفن همراه، پورت USB کامپیوتر، لپ تاپ و حتی دستگاه های صوتی و تصویری استفاده کنید. بنابراین زمانی که به هر دلیلی به برق یا پورت USB دسترسی ندارید، از باتری استفاده کنید و زمانی که به برق یا پورت USB دسترسی دارید، مودم را بدون نگرانی به پورت USB کامپیوتر یا تلویزیون خود وصل کنید. باتری در حال خالی شدن است، به طور مداوم از آن استفاده کنید


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل زد تی ای مدل ZTE MF935" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل زد تی ای مدل ZTE MF935"، کلیک کنید.