بررسی مودم روتر 4.5G ای ای EE Hybrid Router مدل DWR-981

توضیحات

روتر هیبریدی مودم 4.5G مدل DWR-981

مشخصات، قیمت و خرید مودم 4.5G EE Hybrid Router مدل DWR-981 محصول شرکت آلکاتل می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

این مودم سیم کارتی رومیزی با قابلیت پشتیبانی از تمامی نسل های اینترنت اعم از 4.5G، 4G، 3G با تمامی اپراتورهای ایرانی سازگار است. یکی از مودم های جدید عرضه شده توسط این برند در ایران با نام مودم روتر هیبریدی DWR-981 یکی از مناسب ترین مودم های قابل استفاده برای انواع سیم کارت می باشد. مودم EE DWR-981 توسط اپراتور تلفن همراه به نام EE سفارشی سازی شده است و مودم های موجود در بازارهای ایران امروزه معمولا نشان این برند را دارند. این مودم از انعطاف بالایی در اتصال به اینترنت برخوردار است و در طراحی آن از دو آنتن خارجی استفاده شده است. همچنین دارای یک AC2600 بی سیم است که قادر به پشتیبانی از فرکانس های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز است که عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه ارائه می دهد. پهنای باند 2.4 گیگاهرتز این مودم 800 مگابیت بر ثانیه و پهنای باند 5 گیگاهرتز 1733 مگابیت بر ثانیه است. از دیگر ویژگی ها و مشخصات روتر مودم هیبریدی DWR-981 می توان به پشتیبانی از استانداردهای بی سیم IEE 802.11b/g/n/ac، سازگاری با سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، iOS، اندروید، مک، لینوکس و همچنین بهره مندی از فایروال های پویا DNS اشاره کرد. ، Port Forwarding، IP Filter، MAC Filter و DMZ ذکر شده است. همچنین حداکثر تعداد کاربرانی که می توانند به طور همزمان به این دستگاه متصل شوند 20 نفر می باشد. یکی از نکات مثبت این دستگاه کیفیت ساخت بالا می باشد. مودم DWR-981 با طراحی قوی با تکنولوژی بالا ساخته شده است که از تمام شبکه های 4G و همچنین 4.5G پشتیبانی می کند. یکی دیگر از نکات مثبت این مودم وجود درگاه USB است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر 4.5G ای ای EE Hybrid Router مدل DWR-981" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر 4.5G ای ای EE Hybrid Router مدل DWR-981"، کلیک کنید.