بررسی مودم 4.5G قابل حمل هوآوی مدل Speed Wifi Next W05 Global Edition

توضیحات

مودم جیبی 4.5G قابل حمل Huawei Speed ​​Wifi Next W05 Global Edition

مودم قابل حمل 4.5G Speed ​​Wifi Next W05 Global Edition یک مودم موبایل 4.5G است که توسط شرکت هواوی و به سفارش شرکت ژاپنی AU تولید شده است. مودم W05 مجهز به صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. W05 مجهز به باتری 2750 میلی آمپر ساعتی است و با یک بار شارژ کامل می توانید حدود 7 ساعت از اینترنت استفاده کنید. 10 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به W05 متصل شوند و همچنین می توانید کامپیوتر خود را از طریق کابل Type-C ارائه شده همراه محصول به اینترنت متصل کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه اتصال به اینترنت با بلوتوث است و می توانید دستگاه های مختلف را از طریق بلوتوث به این مودم متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید. این مودم دارای اپلیکیشن اختصاصی گوشی هوشمند نیز می باشد و می توانید از اپلیکیشن Hilink برای پیکربندی مودم از طریق تلفن همراه خود استفاده کنید.

در صورت اتصال به وای فای، حداکثر سرعت دانلود 758 مگابیت بر ثانیه است. شارژ کردن به کابل Type-C نیاز دارد که از USB3.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند.

سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت واقعی استفاده نیست. حتی در داخل منطقه، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط و غیره، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر منطقه) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات روی High Speed ​​تنظیم شده است. اکثرا

مودم 4.5G قابل حمل Wifi Next W05 Global Edition طرحی پر از سرعت را به تصویر می‌کشد که رنگ و بافت آن به شکلی باریک و با مدل‌سازی تمیز تا حد امکان تراشیده شده است. از 4×4 MIMO 3CA (روش مدولاسیون 256QAM) پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت دانلود 758 مگابیت در ثانیه را به دست می آورد.

اطلاعات اتصال Wi-Fi (SSID، حالت رمزگذاری، کلید رمزگذاری) روتر Wi-Fi را که تاکنون استفاده کرده اید، بدون نیاز به بازنشانی آن کپی کنید.

هیچ محدودیتی در سیستم عامل در مورد اتصال Wi-Fi وجود ندارد.

  • ویندوز 7 (32 بیت / 64 بیت)
  • ویندوز 8.1 (32 بیت / 64 بیت)
  • ویندوز 10 (32 بیت / 64 بیت)
  • Mac OS X 10.6 (32 بیتی / 64 بیتی)
  • Mac OS X 10.7 (32 بیتی / 64 بیتی)
  • Mac OS X 10.8 (64 بیتی)
  • Mac OS X 10.9 (64 بیت)
  • Mac OS X 10.10 (64 بیت)
  • Mac OS X 10.11 (64 بیت)
  • macOS Sierra 10.12 (64 بیتی)
  • macOS High Sierra 10.13 (64 بیت)
    * از اتصال USB در Windows RT پشتیبانی نمی کند.
    * درباره سیستم عامل پشتیبانی شده برای ویندوز> سیستم عامل هایی که دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی شوند از سیستم عامل پشتیبانی شده حذف خواهند شد.

این مودم از سرعت 758 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند! می توانید از ارتباط بدون استرس لذت ببرید. . .

آموزش ایجاد APN

با توجه به توضیحات کاتالوگ مودم، آدرس صفحه ورود به صفحه کنترل وب کنترل مودم 192.168.100.1 است. همچنین لازم به ذکر است که باید با نام کاربری وارد شوید مدیر و رمز عبور 5 رقم آخر IMEI از مودم استفاده کنید

توجه: هنگام ورود به کنترل پنل مودم باید در حالت Display Off باشد (دکمه پاور مودم را یک بار بدون نگه داشتن آن فشار دهید تا صفحه مودم خاموش شود)!

برنامه

برنامه ویژه ای که با آن می توانید مودم را از راه دور کنترل کنید می توانید از اینجا دانلود کنید.

  • برای دانلود برنامه برای iOS اینجا را کلیک کنید
  • برای دانلود برنامه اندروید اینجا را کلیک کنید

این مودم سیم کارت را قفل نمی کند (باز کردن قفل کارخانه) و از تمامی اپراتورها در بیش از 140 کشور پشتیبانی می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (اقتباس شده از صفحه محصول وب سایت سازنده AU)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4.5G قابل حمل هوآوی مدل Speed Wifi Next W05 Global Edition" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4.5G قابل حمل هوآوی مدل Speed Wifi Next W05 Global Edition"، کلیک کنید.