بررسی مودم روتر 5G/4G ان ای سی مدل Speed Wi-Fi HOME 5G L12 CAT.21

توضیحات

مودم 5G/4G مدل NEC Speed ​​Wi-Fi HOME 5G L12

مودم Speed ​​Wi-Fi HOME 5G L12 Huawei 5G/4G توسط NEC در سال 2021 برای اپراتور تلفن همراه ژاپنی KDDI طراحی و تولید شد. این مودم Speed ​​​​Wi-Fi HOME 5G L12 یا نام دارد NAR02 نیز شناخته شده است. مودم L12 پرفروش ترین مودم L12 در کشورهای آسیایی است، البته مدت زیادی است که عرضه نشده است. ما به بررسی این محصول ادامه خواهیم داد.

مودم 5G/4G دارای مودم NEC Speed ​​Wi-Fi HOME 5G L12

این مودم در سال 2021 به سفارش اپراتور تلفن همراه ژاپنی KDDI تولید و ارائه شد و از شبکه های 5G/4G پشتیبانی می کند. این مودم بسیار سبک طراحی شده است و به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی می توانید آن را در کیف خود قرار دهید. به دلیل قابل حمل بودن و وزن کم مناسب برای خانه، محل کار، ماشین و یا در تعطیلات. اندازه کوچک آن به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی آن را در هر شرایطی با خود حمل کنند و از اینترنت پرسرعت در هر مکانی لذت ببرند. بر روی بدنه این مودم دو ورودی پورت LAN وجود دارد که از طریق آنها می توانید به صورت بی سیم از این مودم استفاده کنید. حداکثر 42 کاربر می توانند به طور همزمان به مودم متصل شوند و از اینترنت مشترک استفاده کنند. به عبارت دیگر می توانید تا 42 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه را به طور همزمان متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. مودم پرسرعت Wi-Fi HOME 5G L12 از هر دو سرویس اینترنت FDD پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت دریافت و ارسال داده ها به ترتیب به 2.7 گیگابیت در ثانیه و 183 مگابیت در ثانیه می رسد. این مودم L12 با فریمور اصلی آنلاک می شود و قابلیت تطبیق و به روز رسانی خودکار پروتکل های ارتباطی را دارد و کاربر می تواند از هر سیم کارتی (سایز نانو) که پوشش آنتن دهی بهتری دارد بدون محدودیت در محل استفاده استفاده کند. استفاده از دو باند 5G و 2.4 گیگاهرتز در این مودم L12 شاهد بالاترین سرعت اتصال بی سیم در مودم L12 بوده است. این ویژگی تاخیر و قطع ارتباط را هنگام دانلود فیلم یا بازی های ویدیویی به حداقل می رساند. همچنین این دستگاه با استفاده از آداپتور 12 ولت به برق شهر متصل می شود.

آماده استفاده بدون ساخت و ساز! اتصال آسان و راحت با گوشی های هوشمند

با قرار دادن سیم کارت و روشن کردن برق می توانید بلافاصله به اینترنت متصل شوید. شما می توانید به راحتی نه تنها با استفاده از WPS *1، بلکه با خواندن یک کد QR از برنامه تلفن هوشمند “NEC WiMAX +5G Tool” *2 به Wi-Fi متصل شوید.

  • اگر “WPA3-SAE (AES)” یا “Encryption Disabled” تنظیم شده باشد، عملکرد WPS قابل استفاده نیست. همچنین اندروید 11/10/9 بسته به مدل از عملکرد WPS پشتیبانی نمی کند.
  • اگر می‌خواهید کد QR را با یک برنامه تلفن هوشمند بخوانید، لطفاً از iOS 11.0 یا بالاتر، iPadOS 13.0 یا بالاتر، یا Android 10 یا بالاتر استفاده کنید.

شبکه راحت با پشتیبانی از Wi-Fi 6

سازگار با “Wi-Fi 6 4 Streams”، دستیابی به اتصالات پرسرعت و پایدار حتی هنگام اتصال به چندین دستگاه یا انتقال مقادیر زیادی داده. همچنین از Formation و Gang Management نیز پشتیبانی می کند.

    • مودم L12 از Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می کند.
  • دستگاه های متصل به وای فای باید از 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز و 802.11 ولت پشتیبانی کنند.
  • پشتیبانی از وای فای 6 باند 5 گیگاهرتز همچنین سرعت اتصال LAN سیمی تا 1 گیگابیت بر ثانیه است. سرعت ارتباط طبق استانداردهای فنی حداکثر مقدار است و نشان دهنده سرعت واقعی ارتباط نیست. سرعت ارتباط هنگام استفاده از دستگاه متصل بسته به محیط ارتباطی مشتری و استاندارد دستگاه متصل متفاوت است.

ارتباط پایدار با تاخیر کم حتی هنگام اتصال چندین دستگاه (OFDMA)

دسترسی چندگانه تقسیم فرکانس متعامد (OFDMA) یک فناوری در مودم های L12 است که پهنای باند ارتباطی را برای توزیع ارتباطات همزمانی که قبلاً توسط تقسیم زمانی انجام می شد تقسیم می کند. از آنجایی که امکان برقراری ارتباط با چندین ترمینال در یک اتصال واحد وجود دارد، کارایی ارتباط حتی زمانی که پایانه ها مشغول هستند بهبود می یابد.

  • برای استفاده از OFDMA، دستگاه گیرنده باید از OFDMA نیز پشتیبانی کند.

“TWT” که برق آماده به کار را در سمت ترمینال قطع می کند

TWT (Target Wake Time)، یک فناوری جدید معرفی شده در Wi-Fi 6، به طور خودکار زمان ارتباط را از واحد پایه Wi-Fi به دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند تنظیم می کند. با قرار دادن عملکرد ارتباطی دستگاه های منتظر در این زمان، مصرف باتری اضافی دستگاه ها سرکوب می شود.

  • برای استفاده از TWT، دستگاه گیرنده باید از TWT نیز پشتیبانی کند.

شکل جدید اتصال روزانه در مودم L12. سفید مات زیبا، مناسب برای روزمره!

طرحی بر پایه سفید که با فضای داخلی اتاق شما ترکیب می شود. یک زندگی روزمره جدید مرتبط با 5G وارد زندگی شما خواهد شد.

  • در مودم L12 اتصال 5G در برخی مناطق در دسترس است. لطفا نقشه منطقه را برای جزئیات بررسی کنید.

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده NEC Platforms)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر 5G/4G ان ای سی مدل Speed Wi-Fi HOME 5G L12 CAT.21" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر 5G/4G ان ای سی مدل Speed Wi-Fi HOME 5G L12 CAT.21"، کلیک کنید.