بررسی مودم TD-LTE/4G/4.5G هوآوی مدل Speed Wi-Fi HOME L01/L01s

توضیحات

مودم 4G/TD-LTE Huawei Speed ​​Wi-Fi HOME L01/L01s

مودم 4G/TD-LTE Huawei Speed ​​Wi-Fi HOME L01/L01s توسط شرکت هواوی در سال 2018 به سفارش اپراتور تلفن همراه ژاپنی au طراحی و تولید شد. این مودم با نام های Speed ​​​​Wi-Fi HOME L01s یا HWS31/HWS32 نیز شناخته می شود. مودم L01s با وجود اینکه مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد، پرفروش ترین مودم در کشورهای آسیایی است. ما به بررسی این محصول ادامه خواهیم داد.

ویژگی های مودم

این مودم در سال 2018 به سفارش اپراتور تلفن همراه ژاپنی au و توسط شبکه های 4G، TD-LTE، 4.5G پشتیبانی این مودم بسیار سبک طراحی شده است و به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی می توانید آن را در کیف خود قرار دهید. به دلیل قابل حمل بودن و وزن کم مناسب برای خانه، محل کار، ماشین و یا در تعطیلات. اندازه کوچک آن به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی آن را در هر شرایطی با خود حمل کنند و از اینترنت پرسرعت در هر مکانی لذت ببرند. روی بدنه این مودم 3 ورودی وجود دارد. دو پورت LAN و یک پورت USB که می توانید از این مودم به صورت بی سیم استفاده کنید. حداکثر 42 کاربر می توانند به طور همزمان به مودم متصل شوند و از اینترنت مشترک استفاده کنند. به عبارت دیگر می توانید تا 42 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه را به طور همزمان متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. مدل مودم Speed ​​​​Wi-Fi HOME L01/L01s این سرویس از هر دو سرویس اینترنت FDD و TDD پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت دریافت و ارسال اطلاعات به ترتیب به 440 مگابیت بر ثانیه و 75 مگابیت در ثانیه می رسد. این مودم با فریمور اصلی آنلاک هوآوی قادر است به طور خودکار پروتکل های ارتباطی را تطبیق داده و به روز کند و کاربر می تواند از هر سیم کارتی (سایز نانو) که پوشش آنتن دهی بهتری در محل استفاده دارد بدون محدودیت استفاده کند. استفاده از دو باند 5G و 2.4 گیگاهرتز در این مودم شاهد بالاترین سرعت اتصال بی سیم در مودم L01s بوده ایم. این ویژگی تاخیر و قطع ارتباط را هنگام دانلود فیلم یا بازی های ویدیویی به حداقل می رساند. همچنین این دستگاه با استفاده از آداپتور 24 ولت به برق شهر متصل می شود.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده UQ WiMAX)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم TD-LTE/4G/4.5G هوآوی مدل Speed Wi-Fi HOME L01/L01s" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم TD-LTE/4G/4.5G هوآوی مدل Speed Wi-Fi HOME L01/L01s"، کلیک کنید.