بررسی روتر اکسس پوینت دی لینک مدل DIR-X1860

توضیحات

روتر نقطه دسترسی D-Link DIR-X1860

روتر D-Link DIR-X1860 DIR-X1860 دارای یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 880 مگاهرتز است تا به طور موثر هر کار شبکه را انجام دهد. از فناوری Wi-Fi 6 AX با سرعت ترکیبی بی سیم تا 1.8 گیگابیت بر ثانیه در 2 باند بی سیم اختصاصی پشتیبانی می کند. فناوری MU-MIMO به چندین دستگاه اجازه می دهد تا سیگنال Wi-Fi با پهنای باند بالا را به طور همزمان برای سیالیت بیشتر دریافت کنند. این روتر حتی با Amazon Alexa و Google Assistant نیز سازگار است و به شما امکان می دهد شبکه خود را با دستورات صوتی کنترل کنید.

حتی عملکرد Wi-Fi بهتر
روتر خانگی خود را به نسل بعدی فناوری ارتقا دهید. از نوآوری‌های Wi-Fi 6 استفاده کنید که ظرفیت، قابلیت اطمینان و امنیت بی‌سابقه‌ای را همزمان به همه دستگاه‌های شما ارائه می‌کند. Wi-Fi 6 با استفاده از 1024-QAM کار می کند تا سیگنالی را ارائه دهد که داده های بسیار بیشتری را ذخیره می کند و 160 مگاهرتز را برای یک کانال گسترده تر که Wi-Fi بسیار سریعتر را با عملکرد بی سابقه ای ارائه می دهد. اکنون می‌توانید از جدیدترین فناوری‌ها مانند واقعیت مجازی بدون بلوک، با پخش جریانی پویا 4K و دانلود سریع فایل، بهره کامل ببرید.

پوشش گسترده
4 آنتن خارجی با بهره بالا و تقویت‌کننده‌های برق داخلی با هم کار می‌کنند تا سیگنال Wi-Fi گسترده‌تر و قابل اعتمادتری تولید کنند تا به اتاق‌های بیشتری برسد و کل خانه شما را پوشش دهد. Wi-Fi 6 از ترکیبی از فناوری‌های OFDMA و MU-MIMO استفاده می‌کند تا تعداد کل دستگاه‌هایی را که شبکه شما می‌تواند به‌طور یکپارچه پشتیبانی کند تا 4 برابر افزایش دهد. این بدان معناست که می‌توانید دستگاه‌های بیشتری از آخرین فناوری را در خانه متصل خود ادغام کنید. فناوری OFDMA به طور همزمان به چندین دستگاه منتقل می شود تا اطمینان حاصل شود که همه افرادی که به شبکه Wi-Fi خانگی شما متصل هستند از عملکرد بی نظیر آن بهره مند می شوند.

روتر خود را با صدای خود کنترل کنید
کاملاً با دستگاه‌های Amazon Alexa و Google Home سازگار است، می‌توانید به راحتی همه چیز را در مورد شبکه خود حتی بدون اتصال به روتر خود پیدا کنید. روتر خود را با دستورات صوتی از طریق Alexa یا Google Assistant کنترل کنید، هشدارهای صوتی فوری دریافت کنید که به روز رسانی های شبکه را اعلام می کند، وضعیت امنیتی هر دستگاه را بررسی کنید و موارد دیگر.

راه اندازی آسان
راه اندازی سریع و آسان با برنامه رایگان Wi-Fi D-Link است. دستورالعمل های گام به گام روی صفحه را دنبال کنید تا همه چیز در کمترین زمان راه اندازی و اجرا شود. چه بخواهید تمام اعضای خانواده را دور میز ناهارخوری جمع کنید، چه وقت تکالیف است و چه نیاز به استراحت از صفحه نمایش دارید، DIR-X1860 با کنترل های والدین در برنامه موبایل D-Link Wi-Fi ارائه می شود.

ویژگی های کلیدی

  • روتر Wi-Fi 6 AX1800 (AX1200 + AX574) MU-MIMO و OFDMA
  • چهار پورت LAN اترنت گیگابیتی 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه + پورت WAN گیگابیتی اترنت 10/10/1000 مگابیت بر ثانیه
  • سازگار با Amazon Alexa و Google Assistant
  • WPA2 / WPA3
  • 4 آنتن همه جانبه
  • منطقه وای فای برای مهمانان

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده دی لینک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی روتر اکسس پوینت دی لینک مدل DIR-X1860" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی روتر اکسس پوینت دی لینک مدل DIR-X1860"، کلیک کنید.