بررسی مودم روتر 4G نزتک مدل NZT-GTX1000

توضیحات

روتر مودم 4G Neztec GTX1000

مشخصات، قیمت و خرید مودم روتر 4G Neztec GTX1000، حداکثر سرعت دانلود مودم Neztec NZT-GTX1000 در شرایط تجمیع فرکانس در شبکه های FDD به 600 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود به 150 مگابیت در ثانیه می رسد. و مودم در دسته LTE Cat6+/12 قرار دارد. همچنین در حالت TDD حداکثر سرعت دانلود تا 300 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 75 مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین از باندهای 1، 3 و 7 برای شبکه FDD و باندهای 40 و 41 برای LTE پشتیبانی می کند.

و در نتیجه بهترین اینترنت را با استفاده از هر نوع سیم کارت اعم از معمولی و دیتا تجربه خواهید کرد. مودم سیم کارت Neztec از آخرین نسل Wi-Fi استفاده می کند. نسل هفتم و فرکانس‌های رادیویی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز و پشتیبانی از حداکثر 64 کاربر بدون افت کیفیت اتصال در صورت اتصال همزمان کاربران به Wi-Fi.

مودم NZT-GTX1000 با شعار یک مودم کافی است در بازار مودم و تجهیزات شبکه عرضه شد. و این شعار در تمام مدت طراحی و تولید این محصول بسیار مهم بود. در این راستا روتر مودم 4G+LTE Neztec مجهز به دو پورت LAN/WAN و LAN، پورت آداپتور برق شهری، دکمه RESET با دسترسی آسان، سیستم بوت امن بی سیم WPS، اسلات سیم کارت نانو با پشتیبانی از تمامی ایرانسل، رایتل، اپراتورهای تلفن همراه اول شاتل و پورت آداپتور DC است. یک پورت USB C-TYPE در کنار درگاه سیم کارت و قسمت پایینی محصول قرار دارد که مورد استفاده کاربر نمی باشد و جهت تست سخت افزاری و نرم افزاری توسط برنامه نویسان این محصول می باشد.

مودم Neztec NZT-GTX1000 مجهز به پورت LAN/WAN با سرعت 1000 مگابایت است. و علاوه بر اینترنت روی سیم کارت، دسترسی کاربر را به اینترنت از طریق پورت WAN به عنوان مودم روتر بی سیم فراهم می کند. در حالت اولیه، سیم کارت را در شیار مخصوص پایین مودم قرار دهید. و با استفاده از Wi-Fi یا استفاده از دو پورت LAN1 و LAN2 می توانید یک اتصال با کیفیت برقرار کنید.

مجهز به فناوری MiMo 4*4

روتر مودم NZT-GTX1000 NZT-GTX1000 با بهره گیری از فناوری MiMo 4*4 سرعت انتقال، آپلود و دانلود بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد. فناوری MiMo 4*4 منجر به دریافت سیگنال بیشتر و آنتن دهی قوی تر می شود. در نتیجه پاسخ به این سوال کاربران که تفاوت اینترنت روی سیم کارت مودم با اینترنت تلفن همراه چیست کاملا واضح و مشخص است. Neztek NZT-GTX1000 با بهره گیری از این فناوری سرعتی چند برابر سیم کارت مشابه در دستگاه های دیگر را برای شما فراهم می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ارائه شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می‌کنید، نام و آدرس را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر 4G نزتک مدل NZT-GTX1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر 4G نزتک مدل NZT-GTX1000"، کلیک کنید.