بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-9930s

توضیحات

مودم 4G Neztec NZT-9930s

همزمان با افزایش سرعت اینترنت و ظهور نرم افزارهایی برای برقراری ارتباط یا مشاهده تصاویر و فیلم ها در اینترنت، امروزه رشد چشمگیری در بین کاربران مشاهده شده است، اتصال اینترنت به روش های مختلف مانند سیم کارت اینترنت، مودم به اینترنت متصل می شود. و روترها استفاده از مودم های کابلی و ایجاد اتصال وای فای علاوه بر کارایی، معایبی نیز دارد. این نوع مودم ها فقط زمانی به اینترنت دسترسی خواهند داشت که ما در محدوده آنها هستیم، در غیر این صورت اتصال اینترنت ما قطع می شود این نوع مودم ها نباید به جایی منتقل شوند.

به همین دلیل در دسترس بودن اینترنت موبایل مزیت بزرگی تلقی می شد که منجر به افزایش استفاده از اینترنت روی سیم کارت در بین مصرف کنندگان شد، به همین منظور برای راحتی مصرف کنندگان، شرکت های زیادی اقدام به تولید انواع بی سیم کردند. مودم ها و روترها در این بین شرکت بزرگ Neztec شروع به تولید روترهای مختلف مودم بی سیم با عملکردهای مختلف کرد و ده نفر می توانند همزمان به این مودم متصل شوند.

برای استفاده از این مودم پرسرعت کافیست سیم کارت خود را برای دسترسی آسان به اینترنت پرسرعت داخل این مودم قرار دهید، دیگر مشکل تبدیل سیم کارت معمولی به سیم کارت معمولی در این مودم را نخواهید داشت زیرا Neztec با طراحی NZT-9930S مبدل نانو سیم کارت که به راحتی می توانید با سیم کارت معمولی به اینترنت پرسرعت متصل شده و آن را داخل دستگاه قرار دهید. در این مودم حداکثر سرعت دانلود تا 100 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه است که از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند و می توانید محتویات آن را در شبکه بی سیم به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی های اصلی NZT-9930S باتری قدرتمند آن است که می تواند در مواقع نیاز به عنوان پاوربانک نیز عمل کند، باتری این مودم 5000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 18 ساعت به طور مداوم شارژ شود و در صورت استفاده 48 ساعت روشن می ماند. ساعت ها در حالت استندبای، زمان لازم برای شارژ کامل باتری این مودم تنها 6 ساعت است. به لطف طراحی نمایشگر LED این مودم، می توانید وضعیت شبکه، مصرف باتری، داده ها و وضعیت وای فای را به راحتی کنترل کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ارائه شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-9930s" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-9930s"، کلیک کنید.