صبر و استقامت آزادگان از ذخایر معنوی انقلاب اسلامی است – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

صبر و استقامت آزادگان از ذخایر معنوی انقلاب اسلامی است - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، حجت الاسلام حسین اسلامی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تکریم و تجلیل از اسطوره‌های صبر و استقامت که با حضور جمعی از مسؤولان به همت ستاد بزرگداشت آزادگان در سالن شهید حسین نصیری فرمانداری تربت جام برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های انسان مؤمن اظهار کرد: انسان مؤمن این قدرت را دارد که سخت‌ترین تهدیدها را به فرصت آفرینی تبدیل کند.

افزود: حضرت زینب (س) و امام زین العابدین (ع) به عنوان رهبران و پیشروان جریان اسارت اهل بیت، تهدیدها و فشارهای سنگین دوران اسارت را برای مکتب امام حسین (ع) و جبهه اسلام به فرصت تبدیل کردند و بزرگترین اشتباه یزید به اسارت بردن اهل بیت پیامبر (ص) بود.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان جا پای مکتب و سیره اهل بیت (ع) گذاشتند، آزادگان با عزم و اراده پولادین و انقلابی درخشان‌ترین صفحه تقویم ایران را مزین کردند. صبر و مقاومت و استقامت آزادگان یکی از ذخایر و سرمایه‌های معنوی و انقلابی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

آزادگان در دوران دفاع مقدس و اسارت شرافتمندانه از ارزشهای نظام اسلامی دفاع کردند

حسین جمشیدی، فرماندار تربت جام با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و اسارت اهل بیت (ع) و تبریک سالروز ورود آزادگان اظهار کرد: آزادگان سرافراز دوران پرافتخار اسارت را در زندان‌های رژیم بعث عراق، به نسل‌ها منتقل و تبیین کنند.

فرماندار تربت جام افزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس و اسارت در بند رژیم صفاک بعثی شرافتمندانه از ارزشهای نظام اسلامی و کیان کشور به خوبی دفاع و حفاظت کردند.

آزادگان سرافراز، شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند

حسین اسدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت جام با گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: آزادگان سرافراز، شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند که با از خودگذشتگی، ایثار، استقامت در دوران اسارت باعث افتخار، عزت و اقتدار کشور در داخل و خارج شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت جام ادامه داد: ثبت سالروز ورود آزادگان ۲۶ مرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران جز افتخارات نظام است، آزادگان با صبر، استقامت و پایداری در زندان‌های بعثی صدام و ایثار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک اسلامیمان را به دشمن ندادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صبر و استقامت آزادگان از ذخایر معنوی انقلاب اسلامی است – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صبر و استقامت آزادگان از ذخایر معنوی انقلاب اسلامی است – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.