بررسی شارژر مودم 48 ولت 0.4 آمپر برند الکام مدل SA06L48-V

توضیحات

شارژر مودم 48 ولت 0.4 آمپر برند Alcom مدل SA06L48-V

شارژر 48 ولت 0.4 الکام SA06L48-V

لیست قیمت شارژر مودم هر چند ساعت یکبار آپدیت می شود و برای مشاهده زمان دقیق به روز رسانی، خرید اینترنتی، مقایسه قیمت شارژر مودم لطفا کالای مورد نظر خود را از دسته بندی مربوطه انتخاب نمایید و برای انتخاب دقیق تر از لیست برند استفاده نمایید. توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو این یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است و قیمت درج شده برای هر شارژر مودم کمترین قیمت می باشد، برای مشاهده سایر توضیحات مانند گارانتی های مختلف و رنگ های مختلف می بایست بر روی گزینه “جزئیات بیشتر” کلیک کنید تا مشخصات کامل سایر محصولات را مشاهده کنید. . همچنین ببینید
تمامی شارژرهای مودم این مجموعه دارای 6 ماه گارانتی معتبر و یک هفته مهلت تست و بازگشت هستند.

قبل از خرید شارژر مودم بخوانید

  1. ولتاژ و آمپر شارژر را با مودم مطابقت دهید
    * لازم به ذکر است که اگر آمپلی فایر شما بالاتر از مودم باشد آسیبی به دستگاه شما وارد نمی کند اما اگر پایین باشد به مودم شما آسیب می رساند.
    * ولتاژ شارژر باید دقیقاً با ولتاژ دستگاه شما مطابقت داشته باشد.
  2. سوکت شارژر را به درگاه ورودی مودم وصل کنید

قیمت همکاری شارژر مودم

اگر قصد دارید خرید عمده شارژر شما دارید، این فرصت برای شما فراهم است. می توانید با تماس با واحد فروش درخواست خود را مطرح کنید.

چگونه می توانم از سازگاری شارژر مورد نظر با مودم خود اطمینان حاصل کنم؟

اگر از سازگاری سوکت شارژر با سوکت شارژر مودم خود مطمئن نیستید، می توانید با ارسال تصویری از سوکت شارژر به شماره واتساپ فروشگاه، خرید خود را تایید کنید.

شارژر مودم با کیفیت و قیمت عالی

قیمت اینترنتی خرید و فروش بهترین شارژر و مودم لپ تاپ

فروش اینترنتی انواع و اقسام شارژر و شارژر مودم برای همه مدل ها مودم با بهترین قیمت و کیفیت در تمامی برندهای موجود لپ تاپ و مودم با شش ماه گارانتی معتبر.

فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو وارد کننده مستقیم شارژر مودم در ایران هست که مستقیم و بدون واسطه به سراسر ایران ارسال میشه شارژر لپ تاپ و مودم می فرستد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید شارژر مودم و یا استعلام محصولات مشابه موجود با شماره تلفن فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی شارژر مودم 48 ولت 0.4 آمپر برند الکام مدل SA06L48-V" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی شارژر مودم 48 ولت 0.4 آمپر برند الکام مدل SA06L48-V"، کلیک کنید.