بررسی شارژر دستگاه پوز 8.2 ولت 3 آمپر برند HOIOTO مدل ADS-40SG-06-2

توضیحات

شارژر POSE 8.2V 3.0A برای دستگاه برند HOIOTO مدل ADS-40SG-06-2

شارژر 8.2 V 3 HOIOTO ADS-40SG-06-2

لیست قیمت شارژر POSE هر چند ساعت یکبار به روز می شود و برای مشاهده زمان دقیق به روز رسانی، خرید آنلاین و مقایسه قیمت شارژر POSE، کالای مورد نظر را از دسته بندی مربوطه انتخاب کنید و همچنین می توانید از لیست برندها برای انتخاب دقیق تر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو این یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است و قیمت درج شده برای هر شارژر POSE کمترین قیمت است. برای مشاهده سایر توضیحات مانند گارانتی های مختلف و رنگ های مختلف، باید بر روی گزینه “جزئیات بیشتر” کلیک کنید تا علاوه بر مشخصات کامل، سایر مشخصات را نیز مشاهده کنید.
تمامی شارژرهای دستگاه POSE این مجموعه دارای 6 ماه گارانتی معتبر با یک هفته مهلت تست و بازگشت می باشد.

قبل از خرید شارژر بخوانید

  1. ولتاژ و آمپر شارژر را به دستگاه pos وصل کنید
    * لازم به ذکر است که اگر آمپلی فایر شما بالاتر از دستگاه POSE باشد آسیبی به دستگاه شما وارد نمی کند اما در صورت پایین بودن باعث آسیب به دستگاه POSE شما می شود.
    * ولتاژ شارژر باید دقیقاً با ولتاژ دستگاه شما مطابقت داشته باشد.
  2. سازگاری سوکت شارژر با پورت ورودی دستگاه

قیمت همکاری شارژر دستگاه

اگر قصد دارید خرید عمده شارژر Puz شما دارید، این فرصت برای شما فراهم است. می توانید با تماس با واحد فروش درخواست خود را مطرح کنید.

چگونه می توانم از سازگاری شارژر مورد نظر با شارژر دستگاه POSE خود اطمینان حاصل کنم؟

اگر از سازگاری سوکت شارژر با سوکت شارژر دستگاه POS خود مطمئن نیستید، می توانید با ارسال تصویری از سوکت شارژر به شماره واتساپ فروشگاه، خرید خود را تایید کنید.

شارژر دستگاه پوز دارای کیفیت و قیمت عالی می باشد

قیمت خرید و فروش اینترنتی بهترین شارژر لپ تاپ و دستگاه POSE

فروش اینترنتی انواع و اقسام شارژر و شارژر دستگاه برای همه مدل ها دستگاه ژست با بهترین قیمت و کیفیت در تمامی برندهای موجود دفترچه یادداشت و دستگاه ژست با شش ماه گارانتی معتبر.

فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو وارد کننده مستقیم شارژر دستگاه Pos در ایران هست که مستقیم و بدون واسطه به سراسر ایران ارسال میشه شارژر و پوزر لپ تاپ می فرستد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید شارژر دستگاه POSE و یا استعلام محصولات مشابه موجود با شماره تلفن فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی شارژر دستگاه پوز 8.2 ولت 3 آمپر برند HOIOTO مدل ADS-40SG-06-2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی شارژر دستگاه پوز 8.2 ولت 3 آمپر برند HOIOTO مدل ADS-40SG-06-2"، کلیک کنید.