هدیه معنوی تکیه صاحب‌الزمان مشهد به مبینا نعمت‌زاده اهدا می شود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

هدیه معنوی تکیه صاحب‌الزمان مشهد به مبینا نعمت‌زاده اهدا می شود - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، پیروزی دختر ایران زمین در المپیک و کسب یک مدال ارزشمند در رشته تکواندو کام ایرانیان را شیرین کرد که با هدیه کردن این مدال به امام زمان (عج) دلچسب‌تر شد و باعث شد تا مسؤولان تکیه صاحب الزمان (عج) مشهد به فکر تقدیر از این قهرمان امام زمانی بیفتند.

زمانی که مبینا نعمت زاده توانست در مسابقات المپیک امسال موفق به کسب مدال برای کاروان ایران شود، موجی از شوق و شادی ایرانیان را فرا گرفت اما صحبتی که این قهرمان المپیک در زمان مصاحبه بعد از پیروزی داشت موجی از سرور و افتخار را برای جامعه مهدوی ایران و به خصوص مسجدی‌ها به همراه داشت؛ اهدای مدال المپیک به امام زمان (عج).

حالا مسجدی‌های تکیه صاحب‌الزمان (عج) محله موسوی قوچانی مشهد تصمیم گرفته اند به پاس این اقدام ارزشمند هدیه‌ای معنوی به این دختر افتخار آفرین و امام زمانی هدیه بدهند و از این اقدام نعمت‌زاده تجلیل کنند.

سر درب این تکیه کتیبه‌ای ارزشمند و متبرک به نام صاحب‌الزمان (ع) وجود دارد که مسئولین این تشکل مذهبی می‌خواهند طی مراسمی این کتیبه را به این دختر فاطمی ایران اهدا کنند.

گفتنی است این تکیه از جمله هیأت‌های مذهبی است که هر دو دهه محرم مراسم باشکوهی در عزاداری سیدالشهدا (ع) با حضور سخنرانان و مداحان سرشناس کشور برگزار می‌کند که با استقبال چشمگیر زائرین و مجاورین آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) همراه می‌شود و معمولاً بالغ بر هزار نفر در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

گفتنی است، جلسات دورهمی مهدوی صبح‌های جمعه، حسینیه کودک، برگزاری مسابقات کتابخوانی و کمک به اعزام زائرین اربعین از جمله برنامه‌های شاخص این تکیه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدیه معنوی تکیه صاحب‌الزمان مشهد به مبینا نعمت‌زاده اهدا می شود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدیه معنوی تکیه صاحب‌الزمان مشهد به مبینا نعمت‌زاده اهدا می شود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.