بررسی مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932-B1

توضیحات

مودم 4G قابل حمل D-Link DWR-932-B1

مودم قابل حمل DWR-932-B1 در اندازه یک گوشی هوشمند طراحی شده است. ابعاد مناسب این مودم باعث شده است تا همیشه آن را همراه خود داشته باشید. جنس بدنه DWR-932-B1 از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و تا حد زیادی می تواند آسیب های زیادی را تحمل کند. در قسمت جلویی این مودم صفحه نمایش وجود دارد که می تواند اطلاعات بسیار خوبی از وضعیت کار مودم در اختیار کاربر قرار دهد. به جز قسمتی از صفحه، بقیه قسمت ها مات هستند. بدنه مات این مودم باعث شده در برابر اثر انگشت مقاوم باشد. در بالای مودم دو دکمه WPS و پاور وجود دارد. مودم DWR-932-B1 به رنگ مشکی طراحی شده و تنها 95 گرم وزن دارد.

راه های زیادی برای اتصال به اینترنت وجود دارد. از اتصال به اینترنت از طریق مودم های Dial-Up گرفته تا روش های جدیدی که امکان اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه را فراهم می کند. بسیاری از شرکت ها محصولات شبکه را طراحی و تولید می کنند. اما دی لینک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این تجهیزات است که همواره محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می کند. مودم DWR-932-B1 محصولی از شرکت دی لینک است که می تواند اینترنت بی سیم را روی سیم کارت در محیط پخش کند. ما به بررسی این محصول ادامه خواهیم داد.

فرصت ها

مودم D-Link DWR-932-B1 از سیم کارت های نسل سوم و چهارم پشتیبانی می کند. به کمک پشتیبانی این مودم از سیم کارت های 4G می توانید از اینترنت پرسرعت لذت ببرید. برای استفاده از این مودم کافی است یک سیم کارت با بسته اینترنت فعال را وارد مودم کرده و با کامپیوتر یا تلفن همراه به شبکه بی سیم ایجاد شده توسط مودم متصل شوید. البته با استفاده از قسمت کنترل زیر مرورگر این مودم می توان تنظیمات لازم را انجام داد. این تنظیمات شامل تغییر رمز عبور، تغییر SSID، مدیریت کاربران و موارد دیگر است. یک کلید WPS در بالای این مودم تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان تجهیزات دارای WPS را بدون نیاز به وارد کردن رمز به اینترنت متصل کرد. دی لینک برای این محصول درگاه کارت حافظه در نظر گرفته است که به کمک آن می توان اطلاعات کارت حافظه را به صورت بی سیم به اشتراک گذاشت. مودم DWR-932-B1 از یک باتری قابل شارژ تغذیه می کند. ظرفیت این باتری 2000 میلی آمپر ساعت است که به کمک آن می توان تا 5 ساعت به طور مداوم از مودم استفاده کرد. مودم DWR-932-B1 از D-Link می تواند 10 کاربر را به طور همزمان پشتیبانی کند.

خلاصه

مودم DWR-932-B1 محصولی با ابعاد بسیار مناسب است که می توانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید. این مودم از شبکه 4G پشتیبانی می کند و با کمک باتری 2000 میلی آمپری خود می توان تا 5 ساعت از آن استفاده کرد. D-Link یک اسلات کارت حافظه برای DWR-932-B1 برای اشتراک گذاری اطلاعات کارت حافظه به صورت بی سیم در نظر گرفته است.

این مودم فاقد قفل سیم کارت (آنلاک فکتوری) بوده و از تمامی اپراتورهای داخلی کشور (ایرانسل: mtnirancell، همراه اول: mcinet، شاتل: shatelmobile، سامتل: samantell، تالیا: taliyanet، رایتل: راستل، .. .) پشتیبانی می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده دی لینک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932-B1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932-B1"، کلیک کنید.