بررسی مودم روتر تی پی-لینک مدل TL-WR840N

توضیحات

مودم روتر TP-Link مدل TL-WR840N

روتر بی سیم TL-WR840N ترکیبی از اتصال سیمی و بی سیم است که برای دفاتر کوچک و مصارف خانگی طراحی شده است. TL-WR840N عملکرد بی‌سیم چشمگیری را ارائه می‌کند، ایده‌آل برای پخش ویدیو، تماس‌های VoIP و بازی‌های آنلاین. همچنین دکمه WPS “WiFi Protected Setup” روی بدنه روتر رمزگذاری WPA2 روتر را تضمین می کند و از استفاده دیگران از آن جلوگیری می کند.
این روتر که با استانداردهای IEEE 802.11b/g/n سازگار است سرعتی معادل 300 مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. فناوری CCA (Channel Clear Technology) به طور خودکار از تداخل سیگنال با دستگاه های دیگر جلوگیری می کند و در نتیجه عملکرد بی سیم را بهبود می بخشد. همچنین، مدیر شبکه می تواند با استفاده از ویژگی QoS، میزان پهنای باند هر کامپیوتر را تعیین کند. نصب این روتر بسیار آسان است و با کمک دستیاران ذکر شده در مدت زمان کوتاهی نصب می شود و کاربر می تواند از آن استفاده کند.

روتر بی سیم یکی از امکاناتی است که هم برای سازمان ها و هم برای کاربران خانگی بسیار مفید است. روترهای بی سیم با قابلیت های مختلف در بازار عرضه شده اند و شرکت های زیادی آن ها را طراحی و تولید می کنند، اما در مورد انتخاب برند حرفه ای برای محصولات شبکه، بی شک تی پی لینک یکی از انتخاب ها خواهد بود. شرکتی که فعالیت اصلی آن تولید تجهیزات حرفه ای شبکه می باشد. یکی از محصولات حرفه ای این شرکت روتر بی سیم TL-WR840N می باشد.
این روتر یک انتخاب عالی برای مصارف خانگی و یک محصول ارزان قیمت برای سازمان هایی است که قصد دارند تعداد زیادی از آنها را تهیه کنند. بنابراین، می توانید برای استفاده خانگی و سازمانی به TL-WR840N اعتماد کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده TP-Link)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر تی پی-لینک مدل TL-WR840N" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر تی پی-لینک مدل TL-WR840N"، کلیک کنید.