بررسی مودم روتر ADSL ادیمکس مدل Edimax AR-7284WnA/B

نقد و بررسی

روتر مودم ADSL Adimax

روتر مودم Adimax ADSL یک روتر با کارایی بالا است که نرخ های استاندارد ADSL2+ را با قابلیت اطمینان عالی ارائه می دهد و راه حلی مقرون به صرفه برای مشاغل خانگی و کوچک است. این مودم روتر با استاندارد 802.11n، نسل بعدی استاندارد بی سیم سازگار است. با فناوری پیشرفته MIMO، سرعت انتقال داده تا 6 برابر بهتر (تا 150 مگابیت در ثانیه) و پوشش 3 برابر بهتر از روتر استاندارد 802.11g/b را ارائه می دهد.

راه اندازی محافظت شده از Wi-Fi (WPS)

با فشار دادن دکمه WPS، امنیت و بی سیم را فعال کنید. دکمه WPS با یک کلیک به شما کمک می کند یک شبکه بی سیم امن را در چند دقیقه راه اندازی کنید.

مودم داخلی ADSL2/2+ و اشتراک گذاری lP

هنگام استفاده از هر اتصال اینترنتی ADSL، ADSL2 یا ADSL2+، با حداکثر سرعت پایین دست 24 مگابیت در ثانیه، می توانید یک اتصال پهن باند ADSL را با همه مشتریان سیمی و بی سیم (حداکثر 253 مشتری) به اشتراک بگذارید. سرعت بالادست 1 مگابیت بر ثانیه

روتر مودم ADSL Adimax

یک تنظیمات چند زبانه منحصر به فرد در CD همراه ارائه شده است. می توانید زبان خود را انتخاب کنید و چند مرحله ساده را برای تنظیم اتصال اینترنت، رمز عبور روتر، SSID، امنیت بی سیم و ارتقاء سیستم عامل خود دنبال کنید.

سرور مجازی و DMZ

سرور مجازی داخلی و ویژگی‌های DMZ برای برنامه‌هایی که به پورت‌های باز نیاز دارند، مانند بازی‌های آنلاین، تلفن‌های VoIP، سرورهای وب و غیره تعریف شده‌اند. پشتیبانی از TR-069 برای کنترل از راه دور.
AR-7284WnA/B همچنین از TR-069 پشتیبانی می کند، که پروتکلی است که به طور خاص یک روش متداول را برای دستگاه های CPE برای برقراری ارتباط با یک سرور تعریف می کند. ISP ممکن است به طور خودکار سیستم عامل و سایر تنظیمات را به روز کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت Edimax سازنده)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر ADSL ادیمکس مدل Edimax AR-7284WnA/B" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر ADSL ادیمکس مدل Edimax AR-7284WnA/B"، کلیک کنید.