بررسی مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم تی پی لینک مدل TD-W8951ND

نقد و بررسی

مودم روتر TP-Link TD-W8951ND ADSL2 Plus

روتر مودم TP-Link TD-W8951ND ADSL2 Plus به عنوان یک دستگاه 3 در 1، TD-W8951ND عملکردهای یک مودم پرسرعت DSL، یک روتر 4 پورت NAT 10/100Mbps و یک نقطه دسترسی بی سیم N را ترکیب می کند. با استفاده از یک خط تلفن سازگار با DSL، TD-W8951ND می تواند یک اتصال اینترنت پرسرعت +ADSL2 برقرار کند. پس از راه‌اندازی، می‌توان از ویژگی‌های سیمی/بی‌سیم دستگاه برای اشتراک‌گذاری رسانه بین دستگاه‌ها، گشت و گذار در وب، برقراری تماس تلفنی IP یا حتی پخش ویدیوی HD از هر نقطه از خانه یا حتی حیاط استفاده کرد. با استفاده از یک دستگاه به جای چندین دستگاه که زمان بیشتری برای راه اندازی و اشغال فضای درهم ریخته بیشتری نیاز دارند، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

دسترسی به اینترنت پرسرعت و عملکرد بی سیم

برخلاف سرویس اینترنت دایل آپ، اتصال اینترنت DSL همیشه روشن است، بنابراین کاربران مجبور نیستند برای دسترسی به شبکه شماره گیری کنند یا منتظر بمانند. TD-W8951ND با پشتیبانی از آخرین استانداردهای ADSL، عملکرد بالاتر (تا 24 مگابیت در ثانیه پایین و 3.5 مگابیت در ثانیه بالا) و برد طولانی تری نسبت به ارائه دهنده خدمات اینترنت محلی کاربران (ISP) ارائه می دهد.

مطابق با استانداردهای IEEE 802.11n، TD-W8951ND می تواند یک شبکه بی سیم ایجاد کند و عملکرد بی سیم، سرعت انتقال، پایداری و پوشش بهتری را ارائه دهد. می توانید تا 9 برابر سرعت و 4 برابر برد یک محصول معمولی 11 گرمی داشته باشید و از اتصال به اینترنت پرسرعت DSL، عکس ها، موسیقی، فایل ها و حتی برنامه های تشنه پهنای باند مانند پخش ویدیوی HD بی سیم که با 11 گرم قابل انجام نیست لذت ببرید. محصولات از هر کجای خانه یا حتی حیاط خلوت آنها!

پورت VLAN پورت های LAN و PVC های خاص را برای سرویس های مختلف مانند IPTV متصل می کند. موتور QoS داخلی TD-W8951ND، سیاست‌های QoS مختلفی را ارائه می‌کند که به اولویت‌بندی ترافیک اینترنت کمک می‌کند تا جریان IPTV صاف و بازی‌های آنلاین بدون تاخیر را فعال کند. بنابراین کاربران می توانند بدون نگرانی از ازدحام، مزایای اتصال شبکه بدون درز را تجربه کنند. روتر مودم TP-Link TD-W8951ND ADSL2 Plus با عملکردهای IGMP multicast و IGMP Snooping یک راه حل ایده آل برای برنامه های چند رسانه ای است.

امنیت شبکه پیشرفته و مدیریت انعطاف پذیر

روتر مودم TP-Link TD-W8951ND ADSL2 Plus از فایروال های NAT و SPI (Stateful Packet Inspection) استفاده می کند که محتویات بسته های دریافتی را قبل از ورود به آنها بررسی می کند و از حملات احتمالی از سراسر اینترنت جلوگیری می کند. برای راحتی بیشتر، از کنترل دسترسی بر اساس آدرس‌های MAC، آدرس‌های IP، نام‌های دامنه یا برنامه‌هایی مانند MSN یا Yahoo Messenger پشتیبانی می‌کند، بنابراین والدین و مدیران شبکه می‌توانند خط‌مشی‌های دسترسی محدود را برای کودکان یا کارکنان ایجاد کنند. علاوه بر پیکربندی وب، TD-W8951ND همچنین TR-069 و SNMP را ارائه می دهد که به طور خودکار سیستم عامل دستگاه و سایر تنظیمات را در صورت در دسترس بودن از ISPهای کاربران به روز می کنند. همه این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا امنیت شبکه را افزایش دهند و مدیریت شبکه را انعطاف پذیرتر کنند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده TP-Link)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم تی پی لینک مدل TD-W8951ND" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم تی پی لینک مدل TD-W8951ND"، کلیک کنید.