بررسی مودم روتر LTE دی لینک مدل DWR-921

نقد و بررسی

مودم روتر LTE D-link مدل DWR-921

روتر مودم DWR-921 DWR-921 LTE در سال های اخیر شبکه های نسل چهارم مخابراتی (4G) مورد استقبال کاربران و سازندگان تجهیزات مخابراتی قرار گرفته است. مودم-روتر D-Link 4G یکی از محصولات جدید این شرکت است که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت نسل چهارم (4G) را دارد. این محصول به شما کمک می کند اینترنت را با سیم کارت 4G یا 3G خود از طریق کابل یا بی سیم به اشتراک بگذارید. به محض اتصال مودم-روتر D-Link 4G به برق، می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را پخش کنید. در ضمن با استفاده از این محصول امکان ارسال پیامک نیز وجود دارد. در واقع دی لینک این محصول را طوری طراحی کرده است که در هر شرایطی بتوانید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید.

حتی زمانی که قدرت سیگنال شبکه 4G ضعیف باشد، شبکه 3G به طور خودکار شناسایی و سوئیچ می شود. پورت WAN تعبیه شده در پشت دستگاه به شما این امکان را می دهد که اینترنت سیمی را به صورت بی سیم یا از طریق یکی از پورت های LAN موجود بین چهار دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید و علاوه بر استفاده از سیم کارت 4G برای اینترنت، می توانید از آن استفاده کنید. یک مودم ADSL یا WiMAX به این دستگاه متصل شده و یک مسیر ثانویه برای دسترسی به اینترنت فراهم می کند.

D-Link DWR-921 یک دستگاه پایه با سه عملکرد مودم 4G، روتر و اکسس پوینت بی سیم است که می تواند اطلاعات را با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه انتقال دهد. البته عدد 150 مگابیت بر ثانیه بیانگر حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در شبکه بی سیم از این مودم-روتر است و ربطی به سرعت اینترنت ندارد. سرعت دانلود با استفاده از سیم کارت 4G در این مودم 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه خواهد بود که مناسب و قابل قبول است. این محصول دارای چهار پورت شبکه (LAN) مگابیت بوده و با تمامی سیستم عامل های رایج سازگار بوده و راه اندازی آسانی دارد. علاوه بر این، کار با این محصول بسیار ساده و آسان است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده دی لینک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر LTE دی لینک مدل DWR-921" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر LTE دی لینک مدل DWR-921"، کلیک کنید.