بررسی مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 تی پی-لینک مدل TL-MR6400

نقد و بررسی

روتر مودم بی سیم TP-Link N300 4G LTE مدل TL-MR6400

مودم روتر بی سیم 4G LTE TP-Link N300 مدل TL-MR6400 یکی از مودم های خوش ساخت شرکت TP-LINK است که تنها با قرار دادن سیم کارت نسل چهارم می توانید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

ویژگی های مودم TP-Link MR6400

مودم TP-Link MR6400 از شبکه پرسرعت 4G LTE پشتیبانی می کند و می توانید از فیلم های HD بدون وقفه، دانلود سریع فایل ها و چت های تصویری لذت ببرید. این دستگاه همچنین با شبکه های FDD-LTE و TDD-LTE کاملاً سازگار است و توسط اکثر اپراتورها در سراسر جهان پشتیبانی می شود. چهار پورت LAN 10/100 مگابیت بر ثانیه در پنل پشتی روتر مودم وجود دارد که یکی از آنها پورت LAN/WAN است. این پورت به شما کمک می کند تا دستگاه هایی مانند مودم کابلی (بدون قابلیت بی سیم) را به این دستگاه جدید متصل کنید و حتی به کمک آن از اینترنت ADSL استفاده کنید. بدون شک مودم 4G تیپی لینک MR6400 یک محصول نیمه حرفه ای است که در واقع نسخه ساده شده آرچر MR200 همین برند است. مودم TP-Link MR6400 به تنظیمات پیچیده نیاز ندارد. کافی است سیم کارت را داخل دستگاه قرار دهید و سپس آن را به جریان شهر متصل کنید. حداکثر 15 کاربر می توانند به طور همزمان به Wi-Fi ایجاد شده توسط مودم TP-Link TL-MR6400 متصل شوند. همچنین این مودم می تواند پیامک دریافت و پشتیبانی کند و کاربران به راحتی می توانند پیامک های دریافتی را مدیریت کرده و از طریق سیم کارت و مودم مربوطه پیامک ارسال کنند. از دیگر ویژگی های این مودم می توان به 2 آنتن داخلی وای فای و 2 آنتن 4G LTE قابل جابجایی اشاره کرد. بنابراین کاربران می توانند از یک شبکه وای فای پایدار و سریع، چه در خانه و چه در خارج، بهره مند شوند. همچنین منبع تغذیه این محصول توسط آداپتور خارجی تغذیه می شود و 12 ولت می باشد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ارائه شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 تی پی-لینک مدل TL-MR6400" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 تی پی-لینک مدل TL-MR6400"، کلیک کنید.