بررسی مودم 4G/5G قابل حمل یوکیو ان ای سی مدل Speed Wi-Fi 5G X11

نقد و بررسی

مودم قابل حمل 5G UQNEC Speed ​​Wi-Fi 5G X11

مودم 5G پرتابل Wi-Fi 5G X11 دومین مودم سازگار با 5G تولید شده توسط این شرکت است. در مقایسه با مدل های فقط 4G، سرعت اتصال از نظر مشخصات بسیار بالاتر بوده و تعداد اتصالات همزمان نسبت به سایر مودم ها کمی افزایش یافته است. حداکثر سرعت نیز به 2.7 گیگابیت در ثانیه بهبود یافته است CAT20 قرار داده شده!

Speed ​​​​WiFi 5G X11 عمدتاً به عنوان یک قابل حمل استفاده می شود و اگرچه دارای آنتن داخلی برای خطوط WiMAX2+ و 5G است، آنچه در هنگام استفاده از آن اهمیت دارد تعداد خطوط 5G موجود است. برای داشتن بهترین خدمات بنابراین وضعیت امواج رادیویی در دریافت بسیار مهم است.

بررسی سرعت WiFi 5G X11 Pro

در اینجا مروری است از آنچه واقعاً با استفاده از Speed ​​​​WiFi 5G X11 احساس کردم.

سرعت اتصال کل سرعت WiFi 5G X11

در نتیجه اندازه گیری در ناحیه 4G با WiFi Speed ​​WiFi 5G X11، سرعت دانلود 43 تا 53 مگابیت بر ثانیه بود که کافی است. و لازم به ذکر است که هیچ منطقه تست سرعت در محدوده 5G وجود نداشت!

سرعت آپلود 7 تا 12 مگابیت در ثانیه است اما برای استفاده عمومی 5 مگابیت در ثانیه خوب است بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آن نیست. اگر مدتی از آن استفاده نکنید، حالت خواب اجباری خواهید داشت!

حتی اگر حدود 5 دقیقه از مودم استفاده نکنید یا به وای فای متصل نشوید، Speed ​​WiFi 5G X11 مجبور به وارد شدن به حالت خواب می شود و پس از روشن شدن، باید به Wi-Fi متصل شوید. از نو. Speed ​​WiFi 5G X11 با پنل لمسی سازگار نیست و باید با دکمه ها کار کند. البته، حتی زمانی که حالت ارتباط یا حالت باتری را تغییر می دهید، فقط کافی است دکمه ها را چند بار فشار دهید تا تنظیمات را پیدا کنید.

Speed ​​WiFi 5G X11 رابط کاربری خوبی دارد زیرا تمام تنظیمات را می توان از سمت ترمینال انجام داد و نام نماد آیتم های تنظیمات مختلف قابل درک است. Speed ​​WiFi 5G X11 از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند، بنابراین حتی اگر چندین دستگاه را متصل کنید، پایدار هستید، این خوب است زیرا Wi-Fi 6 را پشتیبانی می کند!

ارزیابی پس از استفاده از Speed ​​WiFi 5G X11

ارزیابی پس از استفاده از Speed ​​WiFi 5G X11 سرعت اتصال بسیار عادی است عملکرد ترمینال دکمه ها ظریف هستند با این حال، شما معمولا از Wi-Fi استفاده می کنید، فقط باید مودم را روشن کنید و اتصال به وای فای،


نویسنده:

فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (اقتباس از صفحه محصول در وب سایت سازنده UQ)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G/5G قابل حمل یوکیو ان ای سی مدل Speed Wi-Fi 5G X11" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G/5G قابل حمل یوکیو ان ای سی مدل Speed Wi-Fi 5G X11"، کلیک کنید.