بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W04

نقد و بررسی

مودم جیبی 4G قابل حمل Yokio Huawei Speed ​​Wifi Next W04

مودم قابل حمل 4G UQ Speed ​​Wifi Next W04 یک مودم همراه 4G است که توسط هواوی به سفارش شرکت ژاپنی UQ Mobile ساخته شده است. مودم W04 مجهز به صفحه نمایش لمسی 3.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. W04 مجهز به باتری 2750 میلی آمپر ساعتی است و با یک بار شارژ کامل می توانید حدود 7 ساعت از اینترنت استفاده کنید. 10 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به W04 متصل شوند و همچنین می توانید کامپیوتر خود را از طریق کابل Type-C ارائه شده همراه محصول به اینترنت متصل کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه اتصال به اینترنت با بلوتوث است و می توانید دستگاه های مختلف را از طریق بلوتوث به این مودم متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید. این مودم دارای اپلیکیشن اختصاصی گوشی هوشمند نیز می باشد و می توانید از اپلیکیشن Hilink برای پیکربندی مودم از طریق تلفن همراه خود استفاده کنید.

در صورت اتصال به وای فای، حداکثر سرعت دانلود 440 مگابیت بر ثانیه است. شارژ کردن به کابل Type-C نیاز دارد که از USB3.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند.

سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت واقعی استفاده نیست. حتی در داخل منطقه، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط و غیره، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر استان) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات در هنگام استفاده روی گزینه High Speed​Plus Area تنظیم شده است.

با پیاده سازی وایمکس 2+ که قابل استفاده در سراسر کشور است، 4*4 MIMO CA به حداکثر سرعت داون لینک 440 مگابیت در ثانیه تبدیل شده است. علاوه بر این، ارتباطات بالادستی WiMAX 2+ از تقریباً 10 مگابیت در ثانیه به تقریباً 30 مگابیت در ثانیه (تقریباً 3 بار) با پشتیبانی از روش‌های مدولاسیون UL CA و 64QAM تکامل یافته است.

  • عملکرد بالا: حداکثر مشخصات، از ارتباط با سرعت بالا لذت ببرید!
  • همیشه آنلاین باشید: به راحتی می توانید حدود 9 ساعت به راحتی از آن استفاده کنید.
  • صرفه جویی در باتری: شما به سرعتی مانند ارسال و دریافت ایمیل نیاز ندارید. اما می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

طراحی جذاب برای حمل آسان تر، گرفتن مودم راحت تر است و عرض باریکی دارد و به شما قابلیت حمل و کارایی می دهد. با ادغام عملیات پیمایش عمودی، تعمیر و نگهداری آسان و همچنین عملکرد را دنبال می کنید. با یک دست هم می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش ایجاد APN

با توجه به توضیحات کاتالوگ مودم، آدرس صفحه ورود به صفحه کنترل وب کنترل مودم 192.168.100.1 است. همچنین لازم به ذکر است که باید با نام کاربری وارد شوید مدیر و رمز عبور 5 رقم آخر IMEI از مودم استفاده کن

نکته: هنگام ورود به کنترل پنل مودم، صفحه باید در حالت Display Off باشد (دکمه پاور مودم را یک بار بدون نگه داشتن آن فشار دهید تا صفحه مودم خاموش شود)!

کاربرد

می توانید یک برنامه ویژه را دانلود کنید HUAWEI HiLink مودم را از راه دور از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

  • برای دانلود برنامه برای iOS اینجا را فشار دهید
  • برای دانلود برنامه اندروید اینجا را فشار دهید

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده UQ WiMAX)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W04" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W04"، کلیک کنید.