بررسی مودم 4G/3G قابل حمل ورایزون مدل Verizon Jetpack MiFi 5510L

نقد و بررسی

مودم 4G/3G قابل حمل Verizon Jetpack MiFi 5510L

اگر مرتب به تعطیلات خانوادگی می روید یا با همکاران تجاری سفر می کنید، Verizon Jetpack 4G LTE Mobile Hotspot MiFi 5510L تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه های Wi-Fi شما را به اینترنت متصل نگه می دارد. هنگامی که Jetpack MiFi 5510L را با خود حمل می کنید، می توانید تا 10 دستگاه Wi-Fi را در مناطق تحت پوشش 4G LTE و حداکثر پنج دستگاه را در صورت اتصال به شبکه های 3G متصل کنید.

مودم MiFi 5510L مناسب برای مسافرت

از سرعت‌های بالا لذت خواهید برد، بنابراین می‌توانید ویدیو را سریع‌تر پخش کنید، عکس‌ها را بدون تأخیر آپلود کنید، و به‌سرعت ایمیل‌هایی همراه با پیوست ارسال کنید. همچنین استفاده از آن آسان است و هیچ نرم افزاری برای نصب وجود ندارد. فقط Jetpack را به شبکه Verizon وصل کنید و آماده هستید.

با شارژ کامل، می‌توانید تا 7 ساعت* سرگرمی و بهره‌وری را از دستگاه‌های متصل خود دریافت کنید. زمان اتصال به تعداد دستگاه های متصل، پوشش/دریافت شبکه و استفاده بستگی دارد.
Jetpack MiFi 5510L در یک نگاه نشان می دهد که چقدر داده استفاده کرده اید و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از کلیدهای لمسی ناوبری، به سرعت در منوها پیمایش کنید تا تعداد دستگاه‌های متصل، انرژی باتری، قدرت سیگنال، اطلاعات شبکه و رومینگ، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، گذرواژه‌ها و موارد دیگر را ببینید.

سبک وزن (3.3 اونس) و طراحی جمع و جور (طول کمتر از 4 اینچ) این جت کوله را به راحتی در کوله پشتی، کیف، کیف لپ تاپ یا کیف دستی حمل می کند.
ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، مانند امکان مخفی کردن SSID و رمز عبور شبکه Wi-Fi از روی صفحه، به حفظ امنیت اطلاعات شما کمک می‌کند.

ویژگی های مودم قابل حمل 4G/3G Verizon Jetpack MiFi 5510L

  • 4G LTE: حداکثر 10 دستگاه را با Wi-Fi متصل کنید
  • 3G: اتصال حداکثر 5 دستگاه Wi-Fi Wireless-N Wi-Fi (802.11b/g/n)
  • نمایشگر وضعیت OLED 1.54 اینچی
  • با قابلیت اتصال به اینترنت USB با ویندوز
  • تا حدود 7 ساعت زمان استفاده

شبکه Verizon Wireless 4G LTE (Long Term Evolution) با پوشش بیش از 90 درصد از جمعیت ایالات متحده (287 میلیون نفر در سراسر کشور)، سرعت دانلود متوسط ​​داده 5-12 مگابیت در ثانیه (Mbps) و 2-5 Mbps را به صورت آنلاین ارائه می دهد. محیط های شبکه آپلینک و بارگذاری شده در دنیای واقعی.

می‌توانید فیلم‌های HD را بدون مزاحمت مکث‌های مداوم برای بافر کردن جریان ویدیو پخش کنید – و به سرعت فیلم‌های HD را مستقیماً در عرض چند دقیقه در تلفن خود دانلود کنید. همچنین می توانید یک فایل آهنگ جدید را در حدود 4 ثانیه دانلود کنید یا یک عکس را در حدود 6 ثانیه در شبکه اجتماعی مورد علاقه خود آپلود کنید.

با امنیت پیشرفته 4G LTE، با امکان دسترسی به اکثر VPN ها با تاخیر کمتر و پاسخ سریع تر، می توانید بهره وری و کارایی را در زمانی که از دفتر خود دور هستید به حداکثر برسانید. شما می توانید ارائه های 10 مگابایتی را در کمتر از 25 ثانیه برای تیم خود آپلود کنید.

در مناطقی که فقط توسط 3G ارائه می شود، می توانید انتظار سرعت دانلود 600 کیلوبیت بر ثانیه تا 1.4 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 500 تا 800 کیلوبیت در ثانیه را در محدوده تحت پوشش Broadband Mobile داشته باشید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Verizon)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G/3G قابل حمل ورایزون مدل Verizon Jetpack MiFi 5510L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G/3G قابل حمل ورایزون مدل Verizon Jetpack MiFi 5510L"، کلیک کنید.