بهترین تالارهای عروسی شمال تهران کدامند؟

امروزه بر خلاف روزگاران گذشته که بسیاری از مراسم‌های عقد و عروسی داخل منزل برگزار می‌شد، همه به دنبال تالارهای پذیرایی ویژه‌ عقد و عروسی هستند. برگزاری مراسم عروسی در تالارهای پذیرایی نه‌ تنها بسیاری از دردسرهای قبل از عروسی از جمله آماده‌ سازی فضای عروسی، تهیه‌ غذا، آماده‌ سازی وسایل و ظروف مورد نیاز، آماده سازی میز و صندلی و… را برطرف می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا مراسم مجلل‌تر و باکیفیت بهتری برگزار گردد. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین تالار عروسی تهران را معرفی کنیم. برای مشاهده لیست بهترین تالار های عروسی در شمال تهران کلیک کنید.

معرفی بهترین تالارهای عروسی شهر تهران

همانطور که گفتیم پیش از بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های یک تالار درجه 1 بهتر است چندتای آنها را بشناسیم. تالارهای زیادی در سطح تهران وجود داشته که در ادامه برترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم. در نظر داشته باشید این لیست تالار عروسی تهران بر اساس ترتیب خاصی تنظیم نشده و بر اساس موقعیت مکانی و سلیقه شخصی‌تان می‌توانید به هر کدام مراجعه کرده و مراسم خود با بالاترین کیفیت سپری کنید.

تالار مجلل دانیال (منطقه شهرک غرب- سعادت‌آباد)

باغ تالار دانیال را می‌توان یکی از لوکس‌ترین سالن‌های پذیرایی برای برگزاری مراسم‌های مختلفی همچون عروسی، نامزدی، تولد و… به شمار آورد. معماری این تالار مجلل به سبک کاخ‌های اروپایی انجام شده و فضای داخلی تالار نیز یادآور کاخ‌های سعدآباد و نیاوران تهران می‌باشد. استفاده از اکسسوری‌ها و لوازم مختلف و کم نظیر در دکوراسیون داخلی این باغ تالار سبب شده تا از این مکان برای عکاسی عروسی و فرمالیته نیز استفاده شود. از جمله ویژگی‌های این باغ تالار می‌توان به پرسنل حرفه‌ای و خدمات پذیرایی کم نظیر اشاره کرد که سبب می‌شود خانواده‌ها و عروس و داماد نسبت به برپایی یک جشن باشکوه اطمینان حاصل کنند. باغ تالار دانیال شامل سالن‌های هفتگانه بوده که می‌تواند از عهده‌ پذیرایی هزاران نفر مهمان برآید. همچنین پارکینگ اختصاصی آن گنجایش بیش از 350 خودرو را داشته و از مسیر دسترسی مناسبی نیز بهره می‌برد.

تالار تشریفاتی رویال پالاس (حکیمیه)

تالار تشریفاتی رویال پالاس (حکیمیه)

تالار تشریفاتی رویال پالاس نیز به سبک کاخ‌های قرن هیجدهم ساخته شده و از دکوراسیون بی‌نظیری برخوردار است. این تالار پذیرایی گنجایش 1000 نفر مهمان را داشته و به یک لابی بسیار شیک و ورودی مجلل تجهیز شده است. نورپردازی این تالار بسیار منحصربه‌فرد بوده و از سنگ‌کاری اروپایی و گچ‌بری بسیار زیبایی در دکوراسیون داخلی آن استفاده شده است. این تالار ‌نه‌ تنها برای برپایی مراسماتی مثل عروسی و نامزدی مناسب است، بلکه جهت برپایی کنسرت، پارتی، سمینار و… نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این مجموعه مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب، پارکینگ‌های مجهز، سیستم صوتی فوق حرفه‌ای، کافی‌شاپ، پرسنل حرفه‌ای و اتاق عقد مجزا بوده و از کیفیت غذایی بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

تالار هتل پرشین پلازا (سهروردی)

هتل پرشین پلازا یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره و تازه تاسیس تهران بوده که در طبقه‌ فوقانی آن یک تالار پذیرایی مجلل قرار دارد. این تالار پذیرایی دارای دکوراسیون مدرن و زیبایی بوده که نه‌ تنها برای مراسم‌های عقد و عروسی قابل استفاده است، بلکه از آن برای مراسم‌هایی مثل سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها نیز استفاده می‌شود. این تالار پذیرایی مجهز به سالن‌های مجزا و مبله، اتاق عقد اختصاصی و دکوراسیون جدیدی بوده و از پرسنل مجربی نیز بهره می‌برد.

تالار تشریفاتی پارسیس (اطراف بزرگراه آیت‌ الله سعیدی)

از دیگر تالارهای پذیرایی لوکس و به نسبت ارزان قیمت در شهر تهران می‌توان به تالار تشریفاتی پارسیس اشاره کرد که دارای دکوراسیون داخلی لوکسی بوده و تالار آیینه‌ کاخ ورسای را تداعی می‌کند. این تالار دارای مساحت 2500 متر مربع بوده و در 5 طبقه طراحی شده است که علاوه بر مراسم‌های عروسی و نامزدی از آن برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها نیز استفاده می‌شود. این تالار پذیرایی مجهز به پارکینگ اختصاصی با گنجایش 120 ماشین بوده و از دسترسی خوبی از نقاط مختلف تهران برخوردار است.

تالار تشریفاتی آناهیتا (جردن) | بهترین تالار عروسی تهران

اگر بخواهیم به یکی از لوکس‌ترین تالارهای پذیرایی تهران اشاره کنیم، بی‌شک تالار پذیرایی و تشریفاتی آناهیتا یکی از اولین‌ها خواهد بود. این تالار در محدوده‌ای از تهران قرار گرفته که امکان دسترسی آسانی به آن وجود دارد. از جمله ویژگی‌های این تالار پذیرایی که آن را در زمره بهترین‌ها قرار داده می‌توان به سیستم‌های صوتی و تصویری فوق حرفه‌ای، نورپردازی عالی و دکوراسیون داخلی مجلل آن اشاره کرد. برای این تالار پذیرایی دیزاین کلاسیکی در نظر گرفته شده که جلوه‌ با شکوهی به عمارت می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های این تالار پذیرایی می‌توان به خدماتی در حد رستوران پنج‌ ستاره و سالن‌های مبله و تمام چوب اشاره کرد.

تالار تشریفاتی عمارت شمس (اشرفی اصفهانی) | بهترین تالار عروسی تهران

از دیگر تالارهای برتر شهر تهران می‌توان به تالار تشریفاتی عمارت شمس اشاره کرد که جزو عمارت‌های نوساز شهر تهران به شمار می‌آید. این تالار تشریفاتی مجهز به دکوراسیون داخلی بسیار شیک و کلاسیکی بوده و می‌تواند برای پذیرایی از 500 مهمان مورد استفاده قرار گیرد. در طراحی داخلی این تالار از نقاشی‌های سقفی منحصربه‌فردی استفاده شده و همچنین سیستم صوتی و نورپردازی حرفه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این تالار تشریفاتی می‌توان به کیفیت بالای غذا، پرسنل مجرب و پارکینگ اختصاصی آن اشاره کرد.

باشگاه تشریفاتی نیاوران (تجریش)

از دیگر تالارهای پذیرایی شهر تهران می‌توان به باشگاه تشریفاتی نیاوران اشاره کرد که جزو لوکس‌ترین تالارهای شهر تهران به شمار می‌آید. این تالار برای برگزاری مراسمات مختلف از جمله عقد و عروسی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. باشگاه تشریفاتی نیاوران یک عمارت هفت طبقه بوده که همین امر سبب می‌شود فضای بسیار زیادی برای پذیرایی از مهمانان وجود داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این تالار می‌توان به خدمات ویژه‌ تالار برای عروس و دامادها، سالن عقد اختصاصی و برخورداری از پرسنل ماهر اشاره کرد.

باغ تالار چوبی (احمدآباد مستوفی)

باغ تالار چوبی از جمله متفاوت‌ترین و خاص‌ترین باغ تالارهای واقع شده در غرب تهران بوده که در دکوراسیون آن تماما از چوب استفاده شده است. فضای سبز باغ با استفاده از اکسسوری‌های روستیک و چوبی تزئین شده که همین امر سبب شده یک لوکیشن منحصربه‌فرد برای برگزاری مجالس، عکاسی و فیلمبرداری به وجود آید. از این تالار پذیرایی می‌توان برای برگزاری جشن‌هایی مانند جشن عروسی، جشن تولد، جشن عقد، جشن نامزدی و… استفاده کرد.

تالار پذیرایی آینه (خیابان شریعتی)

از دیگر تالارهای واقع شده در شمال تهران می‌توان به تالار پذیرایی آینه اشاره کرد. این تالار دارای معماری مدرنی بوده که همین امر سبب شده مورد توجه بسیاری از عروس و دامادها قرار گیرد. تالار آینه دارای سالن‌هایی با سقف‌های بلند و معماری دلنشین بوده که ظرفیت پذیرایی از 700 نفر مهمان را دارد. پارکینگ در نظر گرفته شده برای این تالار نیز دارای گنجایش 700 خودرو می‌باشد. در ضمن قرارگیری این تالار پذیرایی در کنار برج پارک رویال سبب شده تا چشم‌انداز تالار نیز بسیار زیبا و منحصربه‌فرد باشد. از جمله ویژگی‌های این تالار می‌توان به دسترسی آسان، بهره‌مندی از پرسنل کارآزموده و هتلی و کیفیت بالای غذا اشاره کرد.

قیمت بهترین تالارها در تهران

عوامل مختلفی می‌تواند بر قیمت برگزاری مراسم‌های مختلف در تالارهای پذیرایی تاثیر بگذارد. از جمله این عوامل می‌توان به تعداد مهمان‌ها، زمان برگزاری مراسم، منوی غذا، خدمات تالار پذیرایی و… اشاره کرد. از طرفی هر تالار پذیرایی متناسب با نوع خدماتی که ارائه می‌دهد و همچنین فضایی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، از شروع قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشد.

بهترین تالار عروسی تهران

ویژگی‌های بهترین تالار عروسی تهران

حال که با بهترین تالارهای پذیرایی تهران آشنا شدیم، زمان آن می‌رسد تا بدانیم علت برترین بودن این تالارها چیست. در ادامه برخی از ویژگی‌هایی که سبب می‌شود یک تالار پذیرایی در زمره‌ بهترین‌ها قرار گیرد را بررسی می‌کنیم.

محل قرارگیری تالار

بهترین تالار عروسی تهران باید در موقعیتی قرار گرفته باشد که دسترسی به آن آسان بوده و خیلی از مرکز شهر دور نباشد. این امر سبب می‌شود تا تمامی مهمانان بتوانند به سهولت خود را به تالار برساند. همچنین قرارگیری تالار در یک موقعیت مناسب در مرکز شهر سبب می‌شود تا عروس و داماد نیز بتوانند به موقع از آرایشگاه و آتلیه خود را به تالار برسانند.

کیفیت بالای سالن | بهترین تالار عروسی تهران

یک تالار پذیرایی خوب باید سالن مجلل و شیکی را برای برگزاری عقد و عروسی در اختیار عروس و داماد قرار دهد. نوع دکوراسیون داخلی سالن باید با آنچه عروس و داماد مد نظر دارند هماهنگ بوده و ترجیحا از سقف‌های بلند و نورپردازی مناسبی برای آن استفاده شده باشد.

تمیزی محیط و سرویس بهداشتی

یک سالن پذیرایی مجلل باید کاملا تمیز بوده و کف سالن، میز و صندلی‌ها، آینه‌ها، سرویس بهداشتی، پرده‌ها و دیوارها کاملا تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار و کثیفی باشند. در ضمن در رابطه با سرویس بهداشتی و آشپزخانه‌ تالار نیز باید تمامی نکات بهداشتی به طور کامل رعایت شده باشد.

استفاده از میز و صندلی‌های باکیفیت | بهترین تالار عروسی تهران

برگزاری مراسم‌های مختلف در تالارهای پذیرایی حداقل 3 تا 4 ساعت به طول می‌انجامد و بدیهی است که در این مدت زمان مهمانان باید کاملا احساس راحتی داشته باشند و تمامی وسایل رفاهی نیز برای آن‌ها آماده باشد. یک تالار پذیرایی باید از میزهای متناسب با فضای سالن و صندلی‌های راحت استفاده کند و بر روی میزها نیز اقلام ضروری مورد نیاز مهمانان از قبیل دستمال کاغذی و آب معدنی قرار داده شده باشد.

سیستم برق اضطراری

یک سالن تشریفاتی مجلل باید به سیستم برق اضطراری مجهز شده باشد تا در صورت قطع برق همچنان لوازم مربوط به نورپردازی و تجهیزات صوتی و تصویری قابلیت استفاده داشته باشند و اختلالی در روند برگزاری مراسم ایجاد نشود.

کیفیت بالای غذا و خدمات

یک تالار پذیرایی خوب باید نسبت به انتخاب پرسنل آشپزخانه‌ خود نهایت دقت را به خرج داده و از بهترین مواد اولیه برای تهیه‌ غذاها استفاده کند. همچنین پرسنل و کارکنان داخل تالار نیز باید به بهترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی به عمل آورده و نیازهای رفاهی آنان را برطرف کنند.

پرسنل خوش‌ برخورد و دقیق

یک تالار پذیرایی خوب باید از مدیریت و پرسنل خوش ‌برخوردی بهره ببرد که با خوشرویی و صبر و حوصله با مهمانان برخورد می‌کنند. همچنین مدیریت تالار باید نسبت به تمامی تعهدات خود مسئول بوده و تمامی خدمات را در زمان و مکان درست ارائه دهد. وقت‌شناسی در ارائه‌ خدمات عقد و عروسی بسیار حائز اهمیت است.

نورپردازی و تجهیزات صوتی و تصویری مناسب

سالن‌های پذیرایی باید از نور کافی و ترجیحا زیادی برخوردار باشند تا فضا تجملی عروسی را دو چندان کنند. همچنین استفاده از رقص نورهای مختلف در جای جای سالن پذیرایی سبب می‌شود تا در زمان رقص و ورود عروس و داماد فضای رویایی و دلنشینی ایجاد شود. سیستم صوتی و تصویری سالن نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تمامی نقاط سالن را پوشش دهد.

دکوراسیون تالار

دکوراسیون داخلی تالار علاوه بر زیبایی باید از نظم و چینش مناسبی نیز برخوردار باشد تا در روند برگزاری مراسم از جمله ورود عروس و داماد، رقص عروس و داماد و فیلم‌برداری اختلالی ایجاد نکند. همچنین محل نشیمن عروس و داماد باید از طراحی و دکوراسیون ویژه‌ای با گل‌آرایی زیبا و در صورت نیاز سفره عقد مناسب برخوردار باشد. موقعیت مناسب قرارگیری میزها نیز به گونه‌ای که تمامی مهمان‌ها دید کافی نسبت به سالن و پیست رقص داشته باشند حائز اهمیت است.

پارکینگ تالار

یکی از خدماتی که تالار باید به مهمانان ارائه دهد، در نظر گرفتن یک فضای مناسب برای پارک ماشین است. یک تالار پذیرایی خوب باید به پارکینگ اختصاصی با گنجایش کافی مجهز شده باشد تا مهمانان خیالشان بابت محل پارک ماشین خود راحت باشد.

اتاق پرو و استراحت

یک تالار پذیرایی خوب باید از اتاق پرو با تهویه‌ مناسب برخوردار بوده و برای مهمانان یک فضای استراحت نیز در نظر گرفته شده باشد.

در آخر بدانید

شما کدام تالار پذیرایی را در شهر تهران می‌شناسید که نامش در این لیست خالی است؟ به نظذتان مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین تالار عروسی تهران چیست؟ آیا تا به حال تجربه برگزاری مراسم در تالارهای لیست ما را داشته‌اید؟ از داستان‌ها، تجربیات و چالش‌های خود برای ما بنویسید و سوالات خود را مطرح کنید. همچنین اگر این مقاله را که با کوشش تیم دیدنگار تنظیم شده دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین تالارهای عروسی شمال تهران کدامند؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین تالارهای عروسی شمال تهران کدامند؟"، کلیک کنید.