طرح ترافیک امسال تغییر می کند؟

طرح ترافیک امسال تغییر می کند؟

به گزارش اکسیبو، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران درباره طرح ترافیک جدید در پایتخت و سرانجام طرح ترافیک خبرنگاران توضیحاتی ارایه داد.

شهریار افندی زاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفت وگو با اکسیبو، درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: تا زمانی که 90 درصد خبرنگاران طرح های جدید را دریافت نکنند طرح های قبلی ها به قوت خود باقی است.

وی افزود: به دلیل جابجایی سامانه ها این موضوع امسال با تاخیر مواجه شده است.

افندی زاده درباره سرانجام تغییر طرح ترافیک گفت: نحوه اجرا و جزییات طرح ترافیک معمولاً هر سال بر اساس مصوبه شورای شهر است و برای 1403 تغییری ندارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ادامه داد: مطالعات و آسیب شناسی صورت گرفته و تا پایان آبان طرح بازنگری و در آذر ماه شورای عالی ترافیک آن را ارزیابی و سپس شورای شهر آن را بررسی و در نهایت اگر بهمن ماه تصویب شود در سال 1404 تغییرات اجرا می شود.

وی اعلام کرد: از تجارب شهرها و کشورهایی مثل سنگاپور، استکهلم و لندن در نحوه تغییرات استفاده و آسیب شناسی اجتماعی و اقتصادی بررسی و ساعات ورود و خروج بازنگری می شود.

افندی زاده خاطر نشان کرد: مشاور دانشگاهی در این زمینه گرفته شده و محدوده ها و نحوه چگونگی ورود و خروج در طرح ترافیک بررسی می شود.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح ترافیک امسال تغییر می کند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح ترافیک امسال تغییر می کند؟"، کلیک کنید.