دین باوری و ولایت مداری از خصوصیات مرزبانان ایران اسلامی است – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

دین باوری و ولایت مداری از خصوصیات مرزبانان ایران اسلامی است - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، سردار کوروش سالمی صبح پنج شنبه در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر گفت: امروز مرزبان انقلاب نماد دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی ایران به صورت شبانه روزی تلاش و مجاهدت کنند.

معاون صیانت و پیشگیری بازرسی کل فراجا افزود: فرماندهان و مدیران بایستی با اشرافیت اطلاعاتی، اقدامات الکترونیکی و پایش تصویری در زمینه ارتقا ماموریت های محوله تلاش کنند.

وی تصریح کرد: برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا یکی از وظایف مرزبانی است و باید با تلاش و فعالیت در این زمینه اهتمام ورزند.

معاون صیانت و پیشگیری بازرسی کل فراجا گفت: تقویت باورهای دینی اعتقادی مسیولیت پذیری باید در بین مرزبانان افزایش یابد.

معاون صیانت و پیشگیری بازرسی کل فراجا اضافه کرد: با انتصاب فرمانده مومن و آگاه به موضوعات مرزبانی زمینه های مختلف گام های بلندی برداشته خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن خیر مقدم به سردار سالمی اقدامات و فعالیت های استان را تشریح کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دین باوری و ولایت مداری از خصوصیات مرزبانان ایران اسلامی است – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دین باوری و ولایت مداری از خصوصیات مرزبانان ایران اسلامی است – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.