6 مصدوم در تصادف اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون

6 مصدوم در تصادف اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون

اکسیبو/اصفهان معاون امداد و نجات استان اصفهان از امدادرسانی به حادثه دیدگان پاکستانی که در اثر برخورد اتوبوس و کامیون در آزاد راه نطنز به کاشان مصدوم شده بودند خبر داد.

بمانعلی یوسفی، در گفت وگو با اکسیبو، در خصوص این حادثه، اظهار کرد: ساعت 4:40 بامداد امروز 14 خرداد 1403، توسط نیروی انتظامی و اورژانس 115 ، حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر 50 نطنز به کاشان رخ داد و 32 نفر که عمدتاً تبعه کشور پاکستان بودند تحت تاثیر این حادثه قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات استان اصفهان با اشاره به اعزام 2 تیم عملیاتی از پایگاه های امداد و نجات بین شهری عوارضی کاشان و وادی بادرود به محل حادثه، گفت: در این حادثه 1 مورد رهاسازی توسط عوامل جمعیت هلال احمر صورت گرفت و 6 مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند.

یوسفی تصریح کرد: این عملیات ساعت 6:35 صبح به پایان رسید.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "6 مصدوم در تصادف اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "6 مصدوم در تصادف اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون"، کلیک کنید.