واکنش عجیب زاکانی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری

واکنش عجیب زاکانی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش اکسیبو، شهردار تهران سوال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را در حاشیه هییت دولت بی جواب گذاشت و به ساخت 200 هزار واحد مسکونی تاکیدکرد.

اکسیبو در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه هییت دولت درباره کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در حال حاضر برنامه من برای ساخت 200 هزار واحد مسکونی است.

وی درباره تفاوت عملکرد در دولت سیزدهم پس از شهادت سید ابراهیم رییسی عنوان کرد: فقدان آیت الله رییسی که قابل جبران نیست که دارای یک شخصیت بزرگ و مذهبی و اجرایی و توانمند بودند، اما راه او مستمر است.

شهردار تهران گفت: این ماه دو پروژه بزرگ همکاری بین شهرداری و دولت داریم که این دوپروژه ساخت 200 هزار واحد و دیگری هم آغاز توزیع جریان ارایه خدمت معیشت به مردم است که تاکید رییس جمهور بوده است. رییس جمهور بر این دو پروژه تاکید ویژه داشتند لذا یک روز هم عقب نیفتاد بلکه به همت دولت و مدیریت شهری کار دنبال می شود و امیدواریم که کارهایی که می کنیم روح آن شهید را شاد کند و خدمت به مردم مستمر باشد.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش عجیب زاکانی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش عجیب زاکانی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری"، کلیک کنید.