پوشش امدادی 50 تیم هلال احمر مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی در زنجان – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

پوشش امدادی 50 تیم هلال احمر مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی در زنجان - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، حکمت الله هاشمی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و خادمان خدمت افزود: 50 تیم 260 نفره آموزش دیده فردا (پنجشنبه) مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان شهدای خدمت در زنجان و ابهر را پوشش امدادی خواهند داد.

وی تاکید کرد: 32 دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، موتورلانس، فرماندهی ارتباطات ، خودروهای سبک کمک دار در این مراسم بکارگیری می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت : 260 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر و خرم دره در این مراسم ارایه خدمت خواهند کرد.

هاشمی اظهارداشت: چهار تیم پشتیبان نیز در شهرستان های زنجان، خرم دره و ابهر درحالت آماده باش خواهند بود.

وی تاکید کرد: پوشش امدادی این مراسم از ساعت 9 صبح در زنجان و تا پایان تشییع در شهرستان ابهر خواهد بود. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوشش امدادی 50 تیم هلال احمر مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی در زنجان – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوشش امدادی 50 تیم هلال احمر مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی در زنجان – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.