فروش 71 کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

فروش 71 کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، در بیست و هشتمین جلسه حراج شمش طلا که امروز اول خرداد ماه 1403 در این مرکز برگزار شد، از مجموع 110 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات، 71 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار و با میانگین قیمت چهار میلیارد و 367 میلیون تومان به ازای هر شمش طلا، معامله شد.

گفتنی است؛ طی چهار ماه گذشته و در مجموع 28 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود 4.4 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فروش 71 کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فروش 71 کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.