احتمال تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403

سران قوا با برگزاری جلسه ای هشتم تیرماه را به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تعیین کردند، در این صورت احتمال تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم کنکور وجود دارد.

احتمال تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403

آفتاب نیوز :

 در پی شهادت رییسی رییس جمهور فقید کشورمان، جلسه سران قوا بعد از ظهر دیروز به میزبانی محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و همچنین معاون حقوقی رییس جمهور، قایم مقام شورای نگهبان و معاون سیاسی وزیر کشور در محل ساختمان دولت برگزار شد.

در این جلسه درباره نحوه اجرای اصل 131 قانون اساسی مبنی بر طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری در مدت 50 روز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد با توجه به توافق اولیه شورای نگهبان، انتخابات برای تعیین رییس جمهور جدید در تاریخ 8 تیرماه 1403 برگزار شود.

با توجه به اینکه پیش از این زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روز های 7 و 8 تیرماه اعلام شده بود، در صورت برگزاری انتخابات در روز هشتم تیرماه احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور وجود دارد.

عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش در این باره به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنلاین اکسیبو، گفت: پس از بررسی های نهایی در صورت چنین تصمیمی حتما اطلاعیه رسمی از سوی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش صادر می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403"، کلیک کنید.