برپایی پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه پلاستیک و پلیمر قزاقستان

برپایی پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه پلاستیک و پلیمر قزاقستان

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می شود.

به گزارش اکسیبو، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان (Plast World 2024) از 6 تا 8 تیر 1403 در آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار می شود.

ماشین آلات و تجهیزات برای تولید، ماشین های قالب گیری تزریقی ، ماشین های قالب گیری دمشی، اکسترودرها و خطوط اکستروژن، اتوماسیون یکپارچه، خدمات برای صنعت پلاستیک و لاستیک، ترموپلاستیک، الاستومرهای گرمانرم از جمله محورهای این نمایشگاه هستند. 

شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز جمعه 25 خرداد 1403 فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت نام کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های خارجی و نیز حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه پلاستیک و پلیمر قزاقستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه پلاستیک و پلیمر قزاقستان"، کلیک کنید.