زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری اکسیبو؛ از زین الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می شود این گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابیو می روم تا فقط دیدار برگشت بایرن مونیخ و ریال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که ریال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال 2021 که از ریال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش بینی می شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد"، کلیک کنید.