جریمه 107 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

جریمه 107 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه 132 هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش 53 میلیارد و 724 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت 53 میلیارد و 724 میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت 53 میلیارد و 724 میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت 107 میلیارد و 448 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه 107 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه 107 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.