موضع ایران نسبت به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه

موضع ایران نسبت به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه

به گزارش اکسیبو، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای با تاکید بر حمایت حقوقِ بین الملل بشردوستانه بویژه کنوانسیون های 1949 ژنو از مراکز بیمارستانی و درمانی اعلام کرد: ارتکاب جنایت مزبور علاوه بر احراز مسیولیت رژیم اسراییل و مسیولیت کیفری مرتکبین صهیونیستی آن، موجِد مسیولیت بین المللی برای دولت های حامی شناخته شده این رژیم است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جنایات مکرر، سازمان یافته و گسترده رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از مصادیق بارز نسل کُشی و جنایت جنگی است و مقابله با بی کیفری آمرین و مباشرین جنایت یادشده، بر عهده جامعه جهانی و مراجع بین المللی است.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن شدید این فاجعه هولناک، از دبیرکل سازمان ملل متحد، رییس دوره ای شورای امنیت این سازمان و همه کشورها و اعضای مسیولیت پذیر در جامعه جهانی می خواهد که علاوه بر محکوم کردن آن، از ظرفیت های ملی، منطقه ای و بین المللی برای تعقیب و رسیدگی قضایی این جنایت و مجازات عاملین و آمرین آن استفاده کنند .

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موضع ایران نسبت به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موضع ایران نسبت به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه"، کلیک کنید.