جزییات نام نویسی در اولین فراخوان تخصصی بورس صنعت و مشاغل

جزییات نام نویسی در اولین فراخوان تخصصی بورس صنعت و مشاغل

جزییات نام نویسی در اولین فراخوان رسمی و تخصصی بورس صنعت و مشاغل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشجویان متناسب با نیاز دستگاه ها و صنعت، اولین فراخوان رسمی بورس صنعت و مشاغل را منتشر کرد.

بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به منظور بورس دانشجویان دانشگاه ها در تمتم مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس sib.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

طبق این فراخوان تمام صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در تمام مقاطع می توانند از 15 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

همچنین تمام صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می توانند از 15 فروردین لغایت 15 اردیبهشت و در مقطع کارشناسی ارشد از 15 فروردین لغایت 25 فروردین درخواست های خود را در سامانه سیب ثبت کنند.

جزییات نام نویسی در اولین فراخوان تخصصی بورس صنعت و مشاغل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات نام نویسی در اولین فراخوان تخصصی بورس صنعت و مشاغل" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات نام نویسی در اولین فراخوان تخصصی بورس صنعت و مشاغل"، کلیک کنید.