سقوط اوراق قرضه دلاری اسراییل به پایین ترین سطح یکسال اخیر از ترس حمله ایران

سقوط اوراق قرضه دلاری اسراییل به پایین ترین سطح یکسال اخیر از ترس حمله ایران

شاخص بازار سهام و اوراق قرضه دلاری اسراییل روز گذشته بیشترین کاهش ارزش را در سراسر جهان تجربه کرد.

به گزارش اکسیبو، بلومبرگ در گزارشی نوشت: ایران مدعی است که حمله روز دوشنبه در دمشق را تلافی می کند.

براین اساس به دلیل ایجاد ترس در سرمایه گذاران، ارزش شاخص سهام معیار TA35 اسراییل کاهش یافت. همچنین ارزش اوراق قرضه دلاری اسراییل به پایین ترین سطح خود از سال گذشته تا کنون کاهش یافت و معامله گران ریسک را با وجود ترس از حمله ایران کاهش دادند.

شاخص TA35 تا ساعت 3 بعد از ظهر روز گذشته، 2.4 درصد افت داشت که این ضرر در تل آویو، بزرگترین ضرر در سراسر جهان به شمار می رود.

در حالی که اوراق قرضه دلاری با سررسید ماه جولای 2023 در اسراییل حدود 0.8 سنت کاهش یافت و به 85.592 در برابر دلار رسید که پایین ترین سطح از ماه نوامبر 2023 است و بزرگترین افت در بین اوراق قرضه دلاری بازارهای نوظهور به شمار می رود.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقوط اوراق قرضه دلاری اسراییل به پایین ترین سطح یکسال اخیر از ترس حمله ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقوط اوراق قرضه دلاری اسراییل به پایین ترین سطح یکسال اخیر از ترس حمله ایران"، کلیک کنید.