آتش گرفتن یک کشتی مسافربری در سواحل تایلند

آتش گرفتن یک کشتی مسافربری در سواحل تایلند

منابع خبری اعلام کردند روز گذشته (پنج شنبه) یک کشتی مسافربری با بیش از 100 مسافر در آب های ساحلی جنوب تایلند طعمه حریق شد.

به گزارش اکسیبو، نشریه «بانکوک پست» خبر داد مسافرانِ این کشتی پس از به صدا درآمدن زنگ خطر در پی آتش گرفتن آن در خلیج تایلند به سرعت تخلیه شدند.

این کشتی یک سرویس شبانه بود که از «سورات تانی» به جزیزه توریستی کوه «تایو» می رفت و در بین راه آتش گرفت.

مسیولان گفته اند این حادثه تلفات جانی نداشته چرا که بیشتر مسافران و خدمه کشتی به سرعت خود را در داخل آب انداخته اند. همچنین مواردی از مصدومیت ناشی از استنشاق دود گزارش شده که تهدیدکننده نبوده است.

به گزارش بی بی سی، یکی از مسافران به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که لحظاتی قبل از گسترش حریق، ابتدا صدای ترق و تروق شنیده و سپس بوی دود را حس کرده است. او پنج دقیقه بعد، شعله های آتش را دیده که زبانه می کشید و مسافران فریاد می کشیدند و بعد زنگ خطر کشتی به صدا درآمد.

مقامات می گویند آتش ظرف کمتر از دو ساعت پس از شعله ور شدن، مهار و تحقیقات برای بررسی علت آتش سوزی آغاز شده است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش گرفتن یک کشتی مسافربری در سواحل تایلند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش گرفتن یک کشتی مسافربری در سواحل تایلند"، کلیک کنید.