تصادف زنجیره ای 2 دستگاه تریلی، 2 خودرو پراید، پیکان و پژو 206

تصادف زنجیره ای 2 دستگاه تریلی، 2 خودرو پراید، پیکان و پژو 206

به گزارش اکسیبو،زهره صالح نساج روز چهارشنبه افزود: این تصادف زنجیره ای ساعت 12 در محور آزادشهر به شاهرود، 2 کیلومتر بعد از راهدارخانه خوش ییلاق رخ داد.

فارس در خبری نوشت: وی تصریح کرد: آمبولانس ها و بالگرد اورژانس به همراه کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارایه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

صالح نساج با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: 2 دستگاه آمبولانس امداد و نجات هلال احمر نیز در رهاسازی و انتقال مصدومان مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه چهار مصدم این حادثه توسط بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل شدند، افزود: هفت مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود ادامه داد: 2 دستگاه تریلی، 2 خودرو پراید، پیکان و پژو 206 در این تصادف زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 174 کارشناس در 16 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، 2 موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 174 کارشناس در 16 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، 2 موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف زنجیره ای 2 دستگاه تریلی، 2 خودرو پراید، پیکان و پژو 206" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف زنجیره ای 2 دستگاه تریلی، 2 خودرو پراید، پیکان و پژو 206"، کلیک کنید.