تمرین ریکاوری ملی پوشان با حضور یک سرمربی – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

تمرین ریکاوری ملی پوشان با حضور یک سرمربی - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی شب گذشته برابر ترکمنستان، ملی پوشان فوتبال ایران امروز در دو گروه به تمرین پرداختند.

10 بازیکنی که در بازی دیروز از ابتدا به میدان رفتند، در مجموعه تمرینی «پک» به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان با حضور در زمین چمن زیر نظر امیر قلعه نویی تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نیز امروز با حضور در تمرین، با امیر قلعه نویی و بازیکنان گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اکسیبو، تیم ملی ایران روز گذشته موفق به کسب پیروزی پنج بر صفر مقابل ترکمنستان در بازی رفت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی شد. بازی برگشت دو تیم هفتم فروردین ماه 1402 برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرین ریکاوری ملی پوشان با حضور یک سرمربی – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرین ریکاوری ملی پوشان با حضور یک سرمربی – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.